Klagen over het OV

Ja vreselijk, de helft minder zitplaats

Iemand zit zijn nagels te knippen in de trein :smiling_face_with_tear:

Ik word er zo schijtziek van dat de bus elke keer bijna 10 minuten vertraging heeft, dan heb ik een overstap richting trein van 10 minuten en kom ik alsnog elke keer te laat en de bus gaat maar één keer per uur dus ik kan ook geen andere pakken

Alles word op dit station omgeroepen. Dat de treinen in groningen niet rijden. Dat er een storing is in het zuiden van Limburg. Maar dat de trein die daad werkelijk op dit traject rijd vertraging heeft of niet rijd niet… Daar moet je achterkomen door info op een bord waar niemand op kijkt.

3 likes

Mensen die hun ov-kaart pas pakken als ze al voor de poortjes staan :triumph: in de spits natuurlijk

6 likes

Bus komt te vroeg aan en gaat netjes wachten of er nog mensen aan komen lopen. Maar waarom moeten de deuren dan open blijven? Al het warme lucht gaat er uit en koud lucht er in :confused:

1 like

Bus 1 zat vol en dus kon ik niet mee, bus 2 kwam vervolgens niet en bus 3 is 25 minuten te laat. Weet niet wat er aan de hand is met de bussen hier (behalve personeelstekorten), maar vervelend is het wel :pensive:

3 likes

Ik had thuis ineens sterk het gevoel om te checken of mn trein wel reed. Keek op mn app en dr was niks aan de hand. Kom ik op het station “Dinggg dooonggg”
Ja godverredomme 5 min geleden was er zogenaamd niks en nu een hele wissel storing pleurt op.

3 likes

Het is vandaag in de trein overal echt zo ongelooflijk druk. Net 45 moeten staan en toen bij mijn overstap al een trein later genomen (ze stonden beiden op ongeveer hetzelfde moment op het perron, dus de meeste mensen stapte in de trein die het eerste vertrekt) en zelfs daar kan ik maar net zitten. Ik was blij dat ik vandaag een kwartiertje later mocht beginnen maar had dat kwartiertje slaap graag geofferd voor een zitplekje😭

Ik zit nu in een bus en ben echt weer verbaasd hoeveel mensen al gaan staan en/of lopen voordat de bus bij de halte is. En dan verbaasd of zelfs bozig zijn als ze bijna vallen.

Er zit iemand een joint te draaien in de metro :nauseated_face:

Omg ik ben zo fucking klaar met de DB. 110 minuten vertraging voor de trein al vertrokken was. Net ineens een noodstop en is de trein met een noodgang weer de andere kant TERUG an het rijden en ze roepen niks om. Vraag me af of ik thuis slaap vanavond gdvrdmm

2 likes

Heeft iemand dit al geprobeerd?