Kleuren-op-nummer-topic

ja ik ben daar echt vier uur mee bezig geweest


En bedankt voor deze nieuwe klusjes-ontwijkende hobby jongens :stuck_out_tongue:

8 likes

Ik heb die app ook gedownload, maar kan alleen kiezen voor een betaalde versie dacht ik. Kun je ook gewoon gratis doen?

5 likes

Oh help. Ik ga dit ook doen

80 kleurtjes had deze, echt veel werk maar wel leuk om te doen. Ik word wel een beetje tureluurs van naar dat schermpje staren, lijkt me leuk om dit met echte verf te doen. :heart_eyes:

3 likes

Mn rechterpink is boos want hij hoort er niet bij, en mn ogen gaan kapot, waaaaar de fuck is dat overgebleven 7tje???

1 like

Jezus ik las hier drie(!) dagen geleden iets over kleuren op nummer en heb nu al 120 kleurplaten gemaakt. HOE DAN?? Haat mezelf

6 likes

Ooooh mi god i love you :kissing_heart:

Ik dacht: even kijken naar die app.

Resultaat:

1 like

Ik heb een probleem. Vanmiddag de app gedownload en nu al 37 ingekleurd :sweat_smile:

1 like

Een kleine selectie.

4 likes

Vraag me echt af wat er nou precies zo leuk aan is haha. Want in theorie vind ik er niks aan want het is niet moeilijk of spannend ofzo, maar gewoon veel werk haha. Maar ik heb er toch al een paar gemaakt dus iets vind ik er blijkbaar leuk aan.

1 like

deze heb ik met de app Oil Painting gemaakt, echt love it!

2 likes

Is dit de app ‘Schilderen op nummer’? Ben het overzicht een beetje kwijt haha

1 like

Ja!

1 like

Inmiddels aan het downloaden. Ben benieuwd… haha Tnx!

1 like

Het is echt zooooo verslavend. Maar wel heel erg leuk! Ik blijf maar bezig. Iedere keer als ik er ene af heb ben ik alweer opzoek naar een nieuwe

En… 2 af inmiddels.

1 like

Dit waren wel twee van mn favorieten voor vandaag!

3 likes