Ugh mān arme konijntje kon zondag opeens nauwelijks lopen. Zakte telkens in elkaar omdat de achterpoten het begaven. En als die wel kon lopen dan liep hij mank en zo scheef als maar zijn kon. Wij met spoed naar de dierenarts, niet onze eigen want die had geen dienst met Pasen. āJa denk dat die het gewoon warm heeft maar ik zie eigenlijk normaal geen konijnenā. Hallo het was 9 uur s ochtends en 17 graden. Denk niet dat ie daar zo spastisch van raakt. Maar bij haar binnen gebeurde er niks. Ze voelde ook genoeg kracht in zn achterpoten voor zijn leeftijd. Was zelf heel bang voor e cuniculi. Na heel wat aandringen daar medicatie voor gekregen. Thuis gekomen gebeurde exact hetzelfde als in de ochtend, nog voor we medicatie hadden. Gelukkig wel op film gekregen. Was zo sneu want hij wilt normaal altijd bij me zijn, op schoot liggen en nu negeerde hij me compleet. Gelukkig sloeg de medicatie wel aan.
Ga ik gisteren langs bij onze eigen dierenarts met het filmpje en blijkt het toch wel e cuniculi te zijn, zo blij dat ik aangedrongen heb op de medicatie. Nu hopen dat hij er boven op komt, maar hij valt in ieder geval niet meer om gelukkig. Maar ben wel een beetje bang, hij is al 11,5 en wordt altijd jonger geschat doordat ie fit is, maar ben toch bang dat zān lichaam het niet meer aankan weer te vechten.