Knaagdieren en konijnen

Hhahha oh dit herken ik zó erg! Ik wilde Adore eerst Alyssa noemen (haha dragthema), maar het was gewoon geen Alyssa. Snackie is wel echt schattig als naam!

Misschien een hele rare vraag, maar wat doen jullie met hele oude hamsters waarvan je vermoed dat ze vrij snel zullen sterven/inslapen? Adore ligt de hele dag te pitten en hij is al echt oud, dus ik ben geneigd om hem de hele tijd bij me te leggen in een warm dekentje, maar ik weet niet of dat eigenlijk wel fijn is voor zo’n beestje. Wat doen jullie in zulke gevallen? Vind het ook zo naar om hem eenzaam te laten sterven in zn nestje

Pommie is zo lelijk momenteel. Weer heel grijs en vlekkerig. Dacht net wat hoor ik een raar geluid. Maar t was pom die dronk. Maar dat doet ze bijna nooit overdag😂

3 likes

Ze zat wel een minuut stil :smiling_face_with_three_hearts:
20210327_095501

Trouwens gister zat ik te kijken waar ze de eten verstopt. Nou in dr torenkamer. Echt 2cm hoog. Heb echt de neiging dat eten te recyclen. Geef r alleen eten om te verstoppen voor mn gevoel. Maar weet niet of dat slecht is.

2 likes

Mn lieve mooie Adore is net in mn handen overleden. Hij is 2 jaar en 2 maanden geworden. Ben echt gebroken
image

2 likes

Ahhhhh :pleading_face: veel sterkte :broken_heart::heart:

1 like

Neee :pleading_face::pleading_face: sterkte :heart:

1 like

@EllaFitzgerald @Nysmn Dankjewel :heart: he was a good boy, heb echt van hem genoten

1 like

Wat verdrietig :cry:, sterkte en een knuffel! Hij heeft in ieder geval een erg mooie leeftijd bereikt.

1 like

Heel veel sterkte :heart: en wat een knapperd was t!:pleading_face:

1 like

Aah wat een lieverd! Heel veel sterkte :heart:

1 like

Heb mn nieuwe terrarium nu volledig ingericht, nu nog wachten op de uk :smiling_face_with_three_hearts:

Tip, zandbadje is een bord van de action! die is echt perfect

Summary

7 likes

Waar kan ik deze woning vinden op Funda? Toch wel zeker vanaf 1.000.000 ,-

Adore bofte ook maar met iemand die zo begaan is met haar knaagdieren :heart:

Hahaha lekker bosrijk en je krijgt veel gratis snacks, klinkt goed toch! Adore heeft het denk ik heel fijn gehad :heart:

1 like

Ik ga een dwerghamster halen volgende week en ik heb er echt zin in. Maar ik wil er graag eentje uit een asiel of zo maar ik zie nergens hamsters in asielen. Hebben jullie een tip?

4 likes

@Maestoso Wat een luxe oord zeg!

@Luzarl Als je graag wil adopteren, kun je misschien beter zoeken naar een speciale knaagdieren opvang ipv algemeen asiel. Maar ik denk dat Hamsters niet zo veel worden afgestaan omdat ze niet oud worden. de andere meiden hier hebben vast nog andere tips

2 likes

Ik zou ook op marktplaats kijken. Zie zo vaak advertenties van hamsters van een paar maanden die weggedaan worden.

1 like

Ja heb eentje gevonden en berichtje gedaan! Maar die is 10 weken en niet tam en ik heb nog nooit een hamster gehad dus weet niet of die zo heppy is bij mij

Vast beter dan waar die nu zit! En vast nog wel tam te krijgen als je rustig aan doet. Ja of niet maar dan zit t denk ik in t aard van t beestje. Ik zit nu aan hamster nummer 5 waarvan 4 dierenwinkel(sorry). En ze zijn allemaal prima geworden. De een is alleen drukker dan de ander. Mn eerste was de beste :joy: Een aantal beten in t begin maar vrij snel stopten ze daar mee. Alleen nummer 4 wilde nog wel maar dan begon ie te snuffelen en wist je gewoon dat je even je vinger weg moest halen :joy:

Heb gewerkt dus moe dus weinig zin in Pommie. Maar had r wel ff dr uit en dan gewoon even in mn handen (niet lang dus😂) maar vind t zo gezellig dan ofzo. Dit klinkt triest.
Ik praat ook tegen dr alsof ze me verstaat. Dat doen jullie ook toch?

En ik wil een dekentje van hamsterbontjes want ze is zo zacht.

Ja! Op facebook is een groep waar heel vaak hamsters een huisje zoeken.

Summary

Facebook-ryhmät

Facebook-ryhmät

Een ongevraagd advies, de meeste dierenwinkels verkopen hokken die echt niet groot genoeg zijn, dus daar moet je wel op letten. De afmetingen voor een dwergje zijn 80x40 (in de hoogte hebben ze er eigenlijk niks aan, omdat ze geen diepte kunnen zien, ze graven juist graag)

@Whoopdidoo oh ik wil wel even biechten… ik bereid soms mn lessen voor en dan ga ik mn hamster educaten over vulkanen of de politieke situatie in China. Mn hamsters zijn smart af inmiddels hahahahahhaha

1 like

image