Hij kijkt helemaal boos, arm beest.
Haha ja maar het gaat verder wel goed met hem hoor. Let extra goed op ze met dit weer.
Oh wat verdrietig te horen. Sterkte. Rust zacht kleine lieverd.
Dierenarts kon natuurlijk niks met zekerheid zeggen maar zij denkt ook een hartstilstand.
Zou het door de warmte komen? Is het Ed of Edd?
Mijn mannen staan boven en daar is het de laatste dagen best
Ed. Ja lastig soms die namen voor mensen van buitenaf snap ik.
Hmm ja of het door de warmte komt is natuurlijk nu gissen. Het was 24 graden in mijn woonkamer op dat moment (en ventilator beetje aan richting mij en de kooi), niet extreem warm ofzo. Of misschien had hij al een slecht hart. Ik zal het nooit zeker weten.
Hoe oud was Ed?
Ik heb het ook wel gehad hoor bij een van mijn ratjes, Plots een hartaanval.
Hebben ze een goed leven gehad zonder ziektes.
Hij was nog maar 1 jaar en 3 maanden.
Ik liep naar de keuken, hoorde een soort geluid wat leek op stikken of hard hoesten dus ging meteen naar de kooi toe maar toen lag hij al dood in zijn hangmat (of naja zijn hoofd en voorpotjes hingen uit de hangmat, best wel sad).
Oh joh! Zijn laatste kuch gewoon. Ja beetje boel sad
Ik ben ook op veel wel voorbereid als het gaat om ratten want ik weet dat het risicodieren zijn maar moet eerlijk zeggen dat dit juist niet op dat lijstje (in mijn hoofd) stond.
Nee zeker dat zou ik ook niet, zeker als ze de 1 jaar gehaald hebben. Mijne was 4 maanden toen.
Ik heb nu zo’n raar geval. Hij is de alfa, maar zo’n dikke sufferd! Hij heeft al een keer een wond gehad aan zijn poot en een keer een gekneusde achterpoot omdat hij heel ondhandig is. (Niet blind) zelfs met wassen kukelt hij om
En maar blijven klimmen! Ik denk dat die nog eens zijn nek breekt.
Haha dat is niet echt handig nee. Wel leuk trouwens om nog een ratten"mama" hier te zien! Ik voelde mij al een beetje eenzaam hehe. Hoe heten jouw ratten? Misschien heb ik het ooit wel al gelezen maar mijn hoofd is nu een dikke warboel.
Niet zo gek hoor, de namen van mijn mannen zijn minder makkelijk dan Ed Edd en Eddy.
Finland is onze inspiratie
Lumi (sneeuw)
Puu (hout)
Finn
Sami
Het zijn 2x twee broers
Aah wat lief.
Ja lieve rattenfoto’s maken is niet moeilijk met die koppies hè!
Wat een mooie man
Mijn konijn is echt een moeilijke eter. Sinds gisteren had ik voer van Timothy rabbit voor hem ipv selective.
Timothy was vergelijkbaar met selective volgens de reviews/site.
Brokjes zijn natuurlijk een aanvulling maar hooi eet hij al niet, ook is het aanwezig en qua groenten eet hij ook niet alles.
Hebben jullie wat tips zodat hij wel de brokjes/hooi eet?