Off-topic, maar ik ben heel benieuwd waar je deze foto hebt gemaakt
Faeröer! Gasadalur
Ik erger me er dood aan en lees het inderdaad ook zo haha. Ik hoop dat er snel een update komt met dat de tekst weg kan.
Zijn wij zure kantoortrutten
Omg dit is fantastisch
Maar als je custom app iconen instelt dan opent dus Opdrachten altijd eerst even voor de app zelf opent? Is dat niet irritant?
Ik weet dat hier een oplossing voor is. Dan pas je iets aan bij de transitie. Ik gebruik het zelf niet, maar dit is de uitleg:
Step 7: To help with the awkward Shortcuts intermediary transition that occurs when opening apps with the newly created app icons, you may want to go to Settings → Accessibility → Motion, and enable the Reduce Motion toggle. This will provide a smoother transition when launching apps.
Ik vind het vooral irritant dat je de shortcuts aan specifieke opdrachten moet koppelen, waardoor ik er weer mee gestopt ben. Ik kon bijvoorbeeld via het ingestelde icoon voor mijn telefoonlijst van daaruit niet naar mijn favorieten. Ligt dit aan mij en doe ik iets verkeerd of is dit inderdaad een groot nadeel aan de shortcuts?
Ja, je moet als je een shortcut aanmaakt in de zoekbalk voor acties ‘open app’ intikken en dan kan je gewoon elke app openen die je wil
Ja, voor whatsapp werkt dit wel. Maar de specifieke dingen van Apple zelf dus niet (Telefoon, contacten, iMessage), omdat dit natuurlijk officieel geen apps zijn.
Bij mij werkt dit gewoon voor alles, dus misschien toch even checken dan
Mmmh ja had ik geprobeerd maar dan zie je alsnog Opdrachten voorbij flitsen en beweegt bijvoorbeeld het wisselen tussen apps ook heel kut (of eigenlijk niet).
Nou ja, ik heb nu met die Widgetsmith app wel wat mooie dingen ingesteld maar de appicoontjes veranderen vind ik echt niet chill dus die laat ik zo, ook prima.
Hm… ik krijg die er niet tussen gek genoeg. Nou ja, later nog maar eens puzzelen dan.
Even lopen puzzelen met die nieuwe indeling, maar vind vooral de klok en de agenda zo groot heel fijn!
Hoe zien die mooie dingen er uit? Heb je een voorbeeldje?
Is dit een eigen foto?
Vroeg ik me gewoon af! En zag rechts ook van die typische stationary staan in zo’n soort transparante box met lades en was benieuwd waar die dan was besteld