Laat hier je pantoffels zien

Ja, heel lekker! Alleen vallen ze best klein vind ik. Ik heb maat 37 en 36/37(S) was veel te klein. Bij 38/39(M) heb ik aan de voorkant wel ruimte over, maar zitten gelukkig wel goed.

1 like

Oh dat is jammer, maatje M is bij mij perfect.

Ik heb dus helemaal geen pantoffels…
Misschien binnenkort maar eens kopen, zie hier allerlei leuke!

9 likes

Als het om sloffen gaat val ik niet op uiterlijk, maar op innerlijk :black_heart:

3 likes

Wat zijn fijne sloffen zonder wol of leer oid en wel ademend? En een fijne zool die even breed is als je voet ipv zo raar smal alsof je over een balk loopt.

1 like

Ik heb deze van de big bazaar, zitten echt lekker en zijn warm.

In het kader van yolo en ziek zijn, hier mijn sloffen. Mijn sloffen waren eigenlijk schoenen die ik van mijn moeder kreeg toen ik 12 was. Na een tijdje waren ze te gehavend voor schoenen maar ze zaten nog zoooo lekker. Dus dit zijn mijn sloffen voor al zo’n 14 jaar. Ik heb ooit andere geprobeerd maar die waren niks vergeleken met deze. Ben ook niet van plan om ze binnenkort te vervangen ofzo. :grin:

27 likes

Haha dit lijken net fietsschoenen!

4 likes

Ze zien er ook lekker warm uig! Ik heb nieuwe nodig, bigbazar ligt bij om de hoek dus ik ga vandaag denk ik even kijken!

1 like

Ik ben eigenlijk op zoek naar pantoffels met een fijn voetbed, want heb tegenwoordig nogal last van mijn voeten.

Iemand tips?

niet mijn foto, maar deze kocht ik een tijdje geleden bij Action en zijn echt heel fijn en warm!

2 likes

Ik zeg

  • pantoffels
  • sloffen

0 stemmers

1 like

Dingen die open zijn aan de achterkant bij de hiel, dus alleen dicht zijn aan de voorkant van je voet bij de wreef en tenen enzo noem ik pantoffels, dingen die helemaal dicht zijn en je er dus zo van boven instapt die noem ik sloffen. Dus van @trompeloeil hierboven heet bij mij pantoffel en van @quantum heet bij mij sloffen. En ik heb alleen sloffen dus dat zeg ik vaker.

Gatverdamme ik vind sloffen echt een raar woord eigenlijk.

2 likes

Ik woon in Antwerpen en hier zeggen we ‘sloefen’. En ‘sleffers’ zijn slippers. Dus in die optiek zou ik het omgekeerde zeggen van wat @EllaFitzgerald zegt: sloffen zijn open achteraan en pantoffels zijn dicht. Gek toch hoe dat cultuurgebonden kan zijn.

4 likes

in West-Vlaanderen zeggen we sluffers haha, nog wat anders. Sletsen zijn slippers

2 likes


Allemaal oud en vooral ook fout. Een goed excuus om vandaag nieuwe degelijke te halen.

1 like

Oude sloffen zitten vaak het lekkerste :smile:

1 like

Welke?

1 like

:clap:t4::clap:t4::clap:t4:

10 likes