Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Ja wij zeiden ook al zou leuk zijn als ze die halve appeltaart opvreet :rofl:

2 likes

Als het toch niks wordt dan heeft ze in ieder geval taart gegeten

WAT DOET HIJ

Ik had 's avonds toen hij beneden was die halve kut taart opgegeten en de rest door de plee gespoeld. Dooeei.

1 like

Oke interessant…

1 like

OMG ik zie nu bij de herhaling dat die kale man de vader is van die terrortwins van Ex on the beach hahaha

Haha van die esmee en die andere?

Famous fams

2 likes

Jaa zag het toen hij met zijn dochter Sharon belde haha

1 like

Ja ik dacht al dat zij dat was op die telefoon herkende haar aan die tanden :rofl:

1 like

Wat doet hij nou raar over die uitkering, ze doet toch een opleiding ernaast? Edit: en al was dat niet zo kun je het toch open gooien waarom dat zo is

2 likes

Jessis wat een reactie van die gast. Lekker stigmatiserend ook zo. Zou hij echt niet verder hebben gevraagd?

1 like

Pfoe ekte versierder die michel

1 like

Ja hij weet niet eens wat voor soort uitkering ze heeft?

2 likes

Nou ja, ik vind niet dat je dat meteen hoeft te vertellen voor heel de tv. Dan had die gozer eerst normaal moeten reageren. Ik ga niet iemand die zo negatief reageert nog proberen over te halen.
Ik vond het heel knap dat ze zich niet voor hem wilde aanpassen.

3 likes

Oh nee zo bedoel ik het niet, hij zou het kunnen vragen aan haar, nu leek het of hij dat niet eens deed
Zij hoeft het natuurlijk niet voor de tv toe te lichten maar dan had hij iig een beetje interesse getoond in haar ipv het meteen zo veroordeeld

Edit: voor mij leek het namelijk alsof ze met die opleiding uiteindelijk kon gaan werken? maar ook daar vroeg hij niet naar (maar ja is natuurlijk gemonteerd)

4 likes

Zo leek het iig wel ja. Hij sloeg gewoon compleet om, zo kortzichtig.
En je mag best iemand afwijzen op een niet overeenkomend toekomstbeeld, maar dan kan je dat nog wel op een normale manier overbrengen.

3 likes

Hij vindt alles leuk he, michel. Ik word er nu al gek van

WAT LEUKKKK

3 likes

OH DAT IS OOK LEUK DAT HEB IK THUIS OOK

1 like

Omg die snurk :sob::sob::sob:

Volgens mij vindt zij het ook steeds minder leuk

2 likes

Ja omg wat een geluiden komen daaruit lijkt wel of ie dood lag te gaan

2 likes