Ja dat ze zei wil je dan in elkaar geslagen worden en jij bent zelf ook nog geen volwassen vrouw. Dat stukje zag ik nog, vond k ook goed idd! Ik moest ook wel een beetje lachen haha
Haha ja dat vond ik vooral heel sterk, mens je bent zelf pas 21 met je âik wil een âmanâ manâ. Je gunt iedereen toch zoân moeder die lekker direct is.
Zouden ze beide die blonde willen
Dit is overigens precies waarom ik zoân grafhekel heb aan daten, na iedere vraag EN JIJ moeten vragen ipv dat iemand gewoon zelf antwoord geeft en het gesprek gaande houdt
Edit: wat is die STEVEN! onaardig tering
Zoo ik vind het wel goed dat die vrouw het er niet bij laat zitten en ook aangeeft dat het een red flag is. Lijkt mij een hele logische vraag als je aan het daten bent
Vind het ook een rare reactie van hem idd, juist door er zo geheimzinnig over te doen wordt het groter
En hij wil ook niet meer terugkomen. Zeker bang dat ie dan weer over zn scheiding moet praten
Wat gebeeeeeurt hier
Oooh ik was ook al aan het cringen. Vroeger leek het mij zo geweldig als mân date gitaar zou spelen. Maar inmiddels lijkt het mij zo verschrikkelijk ongemakkelijk. Zeker als iemand net niet lekker spoelen en natuurlijk speelt
Ik kijk nu terug maar idd echt goed van die vrouw. Vind zijn reactie ook veelzeggend. Krijg er een beetje deze vibes van
Die ene man BLIJFT maar zeggen dat hij haar zo leuk vindt
Maareeeh wat vind jij van mij
Ja ik heb wel vrouwelijke hormonen, maar ben wel een ECHTE man hoor
En die muzikant zei dat ie niet snurkt
Heftige wenkies wel hoor
Die mannen altijd die vrouw kan niet meer kortaf en ongeinteresseerd doen. Hij: âik vind je echt een topper en mooi hoe je in het leven staatâ
Een mannenhand is gauw gevuld blijkt maar weer
Haha ja ook mooi hoe hij dan een zin begint met ânou we zijn allemaal volwassen en ik vindâŠâ
âIk wil alleen slapenâ
âNee preciesâ. Arme vent.
Rijst met gehakt en kruiden
Oh spaghetti?
Had ook echt geen idee wat hij bedoelde