Toepasselijk dont speak
Edit: zij gaat ook gewoon met kleren en al slapen??
Toepasselijk dont speak
Edit: zij gaat ook gewoon met kleren en al slapen??
Hoe moeilijk is het ook om normaal te doen joh, wat een verschrikkelijke hork.
Super knap dat die man nog fatsoenlijk is gebleven.
Echt hoor. Nu zegt ze dat ze moeilijk kan doen alsof. Maar er is echt wel een verschil tussen niet doen alsof of je gewoon fatsoenlijk tegen iemand Gedragen.
Zo chill ook dat hij zegt ‘ik kan toch niets meer verpesten bij jou’, hahaha. Wat is zij een negatieve zeur zeg, tering, vooral lekker overal tegenaan blijven schoppen meid. Jezelf wijsmaken dat je geen behoefte hebt aan intimiteit, kaarsjes uitblazen, botte opmerkingen maken, ugh.
Lekker ook, dat slapen en weer opstaan in geheel dezelfde outfit.
Oh nee dat kapsel, echt vreselijk vind hem er heel doorsnee uit zien haha (smaken verschillen gelukkig)
Dit wordt helemaal niks
Ik kijk nu die van gister terug maar mijn god die guy is echt te lang blijven hangen in zijn rol als lid van het animatieteam op de all inclusive in Hurghada ik zou helemaal lijp worden.
Edit: Pff wáárom wil zij verlengen met iemand die letterlijk zegt dat hij haar niet heel aantrekkelijk vindt en daarnaast ook nog zegt dat als hij iets mist bij iemand hij dat bij anderen gaat zoeken. Wat een topvent.
Echt he wat een kneusje
Die Lisa en Arnold zijn wel cute maar ook heel cringe tegelijkertijd
Ik vind deze gozer maar naar. Hoe ging dat gesprek opeens zo?
Vond hem gisteren al een douchebag met dat speelgoedpistool en hoe hij zich gedroeg in de hottub
Irritante kerel die Nilton, pfff.
Ahhh die mannen
Ik vind de klik leuk om te zien. Maar afvallen voor iemand en dat diegene ook aangeeft dat hij je liever slanker heeft? No good. Hij durfde ook meteen niet meer in het bubbelbad.
Ach maar die ene bliiiiijjjft maar doorgaan over het lichaam van de ander en dan durft 'ie ook niet meer in de hottub
Ja en dat gezeik over die steunkousen ahh
Hopelijk komt het morgen goed
Ah neeeee
Die lando vind ik echt zo een man die op het eerste gezicht een leuke man lijkt, maar na een paar dates echt een greep blijkt.
Ja ik vind hem ook eng
Bijzonder stel zit er weer momenteel
STRIPPPEEENNN