HAHA wat deed die steef nou
Ik zou bijna denken dat hij decorum verlies heeft. Dit is toch geen normaal gedrag!!
Dit was echt heel raar. Het kwam ook al op socials en anders tv-programma’s langs.
Wat een vreselijk ongezellig mens lijkt me deze oudere blondine echt een snob ook
Carla dus. Vind ik ook een stomme naam. Met dr roze pakje.
Zie nu pas wat een kittig roze pakje Carla aan heeft
vgm vindt Arie het helemaal niks
Dat jongere stel die gast wat een negatieve lullo
Heel onzeker en onervaren denk ik. Zij lijkt me ook wel veel leuker/spontaner
Heeft zij zich nu omgekleed of zitten we al bij de volgende dag?
Haha nee ze had zich idd omgekleed!
Maar oei dat fragment van morgen, horkerige reactie als zij valt. Sukkel.
Nou echt ja. Ik hoop maar dat het weer eens gemonteerd is door de productie. Anders zou die reactie voor mij meteen reden zijn om op te stappen
Denk wel gemonteerd maar alsnog denk ik dat hij niet een hele leuke guy is (wsl uit onzekerheid ja maar dan nog)
Zie net in een filmpje over vanavond dat Carla en Arie elkaar ook op Lexa hebben gezien. Carla had arie een berichtje gestuurd maar hij heeft nooit gereageerd
Pff Carla, zó benauwend. ‘Ik wil jou niet laten gaan’ doe chilllllll.
Die guyyyyyy hoe kan je nou denken dat het lekker gaat
Nou dit gezicht spreekt boekdelen
Bahh wat is hij passief agressief
Jezus, Max lijkt precies op die knul die er gisteren was (die alleen maar magnetronmaaltijden vrat).
“want je kan zelf ook niet heel veel bieden” hahahahahaha
Hahahaha ik vond dit ook zo’n leuke opmerking Ik vind het wel raar dat hij zo ineens helemaal van gedachten is veranderd, of zou hij door die opmerking daadwerkelijk hebben gedacht dat hij misschien inderdaad geen 20-jarige sletterige (zijn woorden) blondine meer kan krijgen?
Wat een lullo (maar ga nu aflevering van donderdag kijken)