Ja klopt! Die joey die gewonnen had
Och och Dominique, hoe kun je nou zo zonder schaamte vertellen dat je zoān moederskindje bent
āIk zie dat je mij niet herkent.ā
āIk ben een soort BNāer.ā
O. Mijn. God.
En dan als ze vraagt op wat voor type hij valt zegt ie dat ie hoopt dat het goedkomt met zn ex
Haha ja het werd zo mogelijk nog erger, ongelooflijk. En die voice-over, āterug naar zijn grote liefde, die waar hij wel nog op mag rijdenā hahaha kan echt niet
Haha wat Hoe reageerde zij? Nu al zin om deze aflevering terug te kijken
Mensen willen vanwege zijn bekendheid bij hem zijn HAHA
En dan zo inzoomen op die roos tattoo op zān hand die de bachelorette boys met zān allen hadden genomen
Omg, ik kijk nu terug maar die kerel met zijn:āik wist niet dat er ook kinderen uit China werden geadopteerdā.
Die heeft onder een mega grote steen geleefd
Hahaha zei hij dat echt?!
Ja nu je het zegt moet dat het wel zijn maar geen idee hoe dat dan ging!
Ik heb hier echt zo om gelachen. Hij denkt echt dat hij heel bekend is
Ik zag net ook op het Instagram account van lang leve de liefde dat hij op iedereen reageert die lacherig doet over zijn uitspraak. Haha het is hem echt naar zān bol gestegen. Hij zegt ook: ja het is onderdeel van mijn leven dus daar moet mijn toekomstige partner ook mee levenā¦
Alsof hij een soort celebrity is die niet zonder beveiliging naar buiten kan
Wat een sukkel zeg. In die aanmeldvideo zeggen dat je hoopt iemand te treffen die niet weet wie je bent om er vervolgens binnen 5 minuten zelf over te beginnen
Die andere guy is ook echt om te janken, hopen dat het goed komt met je ex, nul vragen stellen of interesse tonen. Ik was er allang mee gekapt als ik haar was, zij doet wel echt haar best.
Die merel wil wel echt te graag
En die peter is echt een dooie. Komt helemaal niks uit
Ah ja ik had wel met beide vrouwen te doen.
Merel omdat ze zo graag wilde.
En Karina omdat ze wel netjes haar best deed.
Ik vind die Joey echt zoān gaslighter. Niks aardigs zeggen, alleen maar commentaar dat ze te lang is, dat haar kleding niet matcht, kan geen compliment vanaf. En dan zeggen dat hij op minder onzekere vrouwen valt. Je lult ze zelf helemaal de put in, vriend.
Oh en zelf nu op letterlijk elke comment op de LLDL Instagram reageren en zichzelf verdedigen wie is er nou onzekerā¦
Ja echt een kansloze vent
Dit is inderdaad een grap om te kijken op Instagram.
Ik vond het in de aflevering nog meevallen, denk namelijk dat het ook een beetje zo geknipt is dat zij helemaal hotel de botel lijkt en dat alle aardige opmerkingen van hem eruit gehaald zijn. Maar die reacties op de insta van LLDL hahaha.
Belgie is echt eem hele leuke stad
Hahahaha een flikker relatie
Maar eh⦠hou jij ook van puzzels maken enzo?
Edit: het verbaast me trouwens hoeveel mensen in zichzelf/tegen zichzelf praten (of dan toch tegen cameraās/productie??)
Wat een stakker die Joey