Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Mijn god deze man van 38 met bril donker haar die ‘communicatie belangrijk vindt’ maar praat als een robot, I can’t.
Edit: Johan dus

1 like

Ik word een beetje moe van alle mannen die een verzorgde, slanke, blonde, knappe vrouw zonder teveel tiet en vooral geen tattoo’s willen.

5 likes

En dan vooral slank en zelf het tegenovergestelde zijn. Niet dat het erg is als iemand vol/dikker is maar ze hebben allemaal een eisenpakket terwijl ze zelf niks hebben

1 like

Ja dat was een engerd ja, met die vrouw met dat korte zwarte haar toch

1 like

Vind die nieuwe Matt sleeps reclame erin ook zo lame :joy:

1 like

Ja omg hij was echt leip. Al na 1 dag verliefd enzo toch

Ik vind de laatste tijd wel veel ‘saaie’ koppels in zitten.
Mensen waarvan je moment 1 al door hebt dat het niks gaat worden

1 like

IK KAN NIET MEER HOE AWKWARD

1 like

Die man die zegt dat ie michael jackson genoemd wordt :joy: :sob: :joy: :sob:

5 likes

En daarna dat let it be
Hoe kan die meid haar lach inhouden

2 likes

Die montage was ook fraai gedaan, alsof ze zichzelf ff ging bezatten om het uit te houden :sweat_smile:
Ben benieuwd naar hun morgenochtend. Leek niet echt gezellig, maar zal wel weer zo gemonteerd zijn

3 likes

In dit programma zie je bijna alleen maar rare mensen maar laatst waren er eindelijk twee leuke en normale mannen. Ze waren allebei lang, eentje had kort donker haar en de ander was roodharig. Het viel me echt op hoe normaal en respectvol ze waren terwijl dat eigenlijk gewoon de standaard zou moeten zijn natuurlijk :joy:

@Luipaard waar halen ze zulke types vandaan :sob: Die kapster had een betere match verdiend, zij bleef tot het einde aardig en gezellig.

1 like

Dit stel met die spinazie!! :joy::joy::sob::sob:

Oh my deze vrouw :joy::face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Oooh god ik kijk die aflevering van gisteren terug. Wat een vrouw…

1 like

Waarom is dit zo ongemakkelijk met die vrouw die veel meer wil dan die man ?

Hahah ja idd heel awkward

En die andere man zou ik sowieso al niet leuk vinden als ik niet eens in mn bikini of badpak op mijn eigen social media mag: of vinden jullie dat normaal?

1 like

Hahahah die koprol ook :joy::joy:

Maar die andere nee beetje saai. En dat dat niet mag van hem naja ik zou denken dat bepaal ik zelf wel haha

1 like

Nog erger zoals ze hem toch ompraat in bed te slapen en daarna alsnog vraagt om dichterbij te komen.
Als een man dat zou doen tegen een vrouw???
Zo van kom gewoon dicht erbij je maakt problemen die er niet zijn je doet moeilijk? Jeetje.

5 likes