Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Ja vind dit ook beide leuke koppels

1 like

Die meiden zijn ook echt leuk!! En sanne en die jongen lijken ook!

1 like

Hahah oh echt? Nou qua uiterlijk wel hoor maar zijn gedrag was wel een afknapper haha beetje puberaal ofzo

Mijn date kijkt ook altijd dus ik zei hij is Moluks he, hij zo ja ik ken hem niet hoor, ik ga het gelijk even vragen in de groepsapp of iemand hem kent whaha FBI acties. Ben vergeten te vragen naar de uitkomst eigenlijk.

Hahah dat voorstukje van vanavond hoe Esmee om haar naam vraagt. Ik ging zelf ook helemaal stuk :joy:

7 likes

Ik kon die Parastoe toch wel waarderen, mensenkennis heeft ze zeker. Ik vond die gast het schoolvoorbeeld van first class fuckboi

12 likes

Ik vond haar ook leuk! Blij dat er weer eens iemand was die de man op zijn plek zette en de waarheid zei. De keren dat dat in het programma gebeurde bij die lamlullen van kerels waren het toch de wat oudere vrouwen die wat erover zeiden.
Dat niet op vakantie mogen gaan met vrienden vond ik wel overdreven trouwens, maar alles wat daarna kwam was ik het hélemaal mee eens. Gaf me een zeer voldaan gevoel.

4 likes

Oh echt? Bah wat een kleuter zeg.

Idd, ik vond het echt genieton om te zien haha. Dat niet op vakantie mogen met vrienden an sich vind ik ook niet ok maar die pik gaat echt niet op vakantie met zijn matties naar Lloret om cultuur te snuiven, en dat had ze ook goed door.

Haar (door)vragen waren gewoon zo heeeeerlijk on point, bv dat stukje over dat hij veel vrouwelijke vriendinnen heeft. Je ziet hem er dan eerst nog een beetje omheen draaien maar conclusie is gewoon: met al die friends heeft hij seksuele encounters (gehad). Noem het dan gewoon seksbuddies schatttttt (om even in de Parastoe stylo te praten). Heeeeeerlijk

5 likes

Ik ben ook weer niet verrast hierover :’) Wat zegt hij zoal over haar?

1 like

Ik versta deze meid totaal niet

Het is wel heel binnensmonds inderdaad

1 like

Hahahaha ik wel mijn oudhuisgenoot praatte ook zo

1 like

Hup, meteen dat huis weer uit op basis van leeftijd :joy:

Spoiler ze gaan wel zoenen Sanneke en die boi

2 likes

Na al die jaren!!! De verlossing

2 likes

Ja dat post ze zelf nu ook al overal :sweat_smile:

Zij doet me denken aan Leonie ter Veld (die in panter)

5 likes

Ik word ondertussen zelf wel bijna zenuwachtig van Esmee

1 like

Jaaaa zelfde lach/mond!

1 like

Die jongen heeft best veel en hoog borsthaar haha, best lullig om te zeggen trouwens maar valt me ineens op

5 likes