Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Een maand lees ik net op zijn insta!

4 likes

Ik kijk een aflevering van vorige week met een vrouw die de hele tijd die man onderbreekt en zegt dat hij geblokkeerd is. Word er helemaal zenuwachtig van, boh. LAAT elkaar UITPRATEN of ga gewoon naar huis!

Koen doet me aan deze guy denken

6 likes

Huh, zijn het vanaf nu in de zomer oude afleveringen?

Ja denk t wel!

Oh daar had ik even over heen gelezen. Jammer!!

Ik vrees dat het seizoen is afgelopen, want er waren geen nieuwe koppels en vrijdag zeiden ze niet ‘tot maandag’.

Beter zenden ze die XL-afleveringen eens uit die ze toen spontaan afkapten.

4 likes

Ja jammer, maar die XL afleveringen inderdaad, dat was wel raar geëindigd hopelijk komen ze nog terug :).

1 like

Bij gebrek aan leuke programma’s ben ik maar bij het begin van seizoen 2 begonnen (ik ben ergens gaandeweg dat seizoen gaan kijken). Maar wat doen er in die eerste afleveringen al veel klootzakken mee?! Ik weet echt niet wat ik zie af en toe, zó grensoverschrijdend en seksistisch.

:triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

3 likes

Ik kan je b&b vol liefde van harte aanbevelen, combi van boer zoekt vrouw en bed en breakfast ik ben helemaal hooked (op RTL/Videoland)

3 likes

Dat heb ik nog niet gezien, dankjewel! Ik ga het zo meteen kijken.

Vanaf volgende week maandag nieuwe afleveringen :rotating_light::rotating_light::rotating_light:

15 likes

Kan niet wachten!!!

5 likes

Omg ik schrok net zo erg, want ik zit in het voorstukje(laatste stel) dat ze net in hun stories plaatste :flushed::flushed:

En nee ik heb verder nog steeds geen idee hahaha

12 likes

Oh zooooooo leuk! Meteen gekeken :grimacing: en ook leuk om nu een gezicht bij je date te hebben haha. Al zenuwachtig voor wat en hoe het op tv komt?

1 like

Ja leuk! Echt leuk dat jullie dan ook een beetje weten wie wij zijn haha.

En ik dacht van niet maar nu doe ik niet anders dan die insta refreshen. Ik ben zo benieuwd! :stuck_out_tongue:

1 like

Omg leuk!!!

Ohh ben benieuwd! Mogen we weten wanneer je op tv komt?

Ahhh wat leuk!!

Ja ga ik zeker zeggen!! Ik vind dat alleen maar leuk! Maar nu heb ik dus nog steeds geen idee :stuck_out_tongue: