Arm kind getraumatiseerde door de tong van jaap
Beetje ongemakkelijk zo
Neeeee joh
Ja ze lijken t helemaal niet zo gezellig te hebben
En hij gaat al te bed???
Ik vind het echt zielig deze vrouw is zo onzeker en hij wil alleen ff zān tong erin en verder niet geĆÆnteresseerd
Half 8 en al naar bed
Oh heb je die moeder ook weer hoor
Meid ga eens zelf dingen doen
Nahhh moest tineke nou ook in haar eentje eten
Wat een armoe die man
Ja met die boterhammen met kaas, zo sneu
Ah dat vond ik zo zielig⦠Weet je wel waar je aan toe bent als je met hem een relatie zou hebben
Ach die vrouw, ik vond het zooo zielig
Wat een vent! Fijn dat je zo lekker je zelf bent, maar om 19.30 al naar bed gaan, je doet mee aan een progamma. Wat een hork. Die vrouw verdient zoveel beter.
Oh my god die tongzoen! En die kreun- en smakgeluidjes erbij! Niet kijken tijdens het eten⦠Ben wel benieuwd hoe Tineke er zelf op terugkijkt, toen ze bij hem ging zitten zei ze iets van āje gedraagt je heā en toen ging hij toch tongen dus ik twijfelde een beetje over het wel/niet van consent in deze situatie? In ieder geval hele lieve vrouw volgens mij, gun haar een lieverd!
Hahaha een taart met een foto van zijn hoofd
Ik vind hem een beetje raar
Ja hij is een beetje veel met zān uitspraken en vragen. Zo ongemakkelijk.
Nou idd! Zag je ook hoe zij keek toen dat vliegtuig over vloog en hij zei wat zou je ervan vinden als er ājellie i love youā achter zou hangen?
Zij dacht echt wtf zeg jij nou? Je bent niet goed
Ooh ik heb het begin gemist! Zijn die oudjes al naar huis?
Ja die zijn weg. Hij sliep in de ochtend ook nogal uit volgens mij. Toen zei zij ik denk dat ik nog maar een tijdje vrijgezel blijf.
Ja joh wat kraamt deze man allemaal uit aan random vragen en opmerkingen
Wat voor tandenborstel heb je mee? Echt wtf is dit voor verhoor