Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Arm kind getraumatiseerde door de tong van jaap

3 likes

Beetje ongemakkelijk zo

Neeeee joh

Ja ze lijken t helemaal niet zo gezellig te hebben

En hij gaat al te bed???

2 likes

Ik vind het echt zielig deze vrouw is zo onzeker en hij wil alleen ff z’n tong erin en verder niet geĆÆnteresseerd

4 likes

Half 8 en al naar bed :sob:

Oh heb je die moeder ook weer hoor
Meid ga eens zelf dingen doen

2 likes

Nahhh moest tineke nou ook in haar eentje eten :sob::sob:

Wat een armoe die man

1 like

Ja met die boterhammen met kaas, zo sneu

Ah dat vond ik zo zielig… Weet je wel waar je aan toe bent als je met hem een relatie zou hebben

Ach die vrouw, ik vond het zooo zielig :broken_heart:

1 like

Wat een vent! Fijn dat je zo lekker je zelf bent, maar om 19.30 al naar bed gaan, je doet mee aan een progamma. Wat een hork. Die vrouw verdient zoveel beter.

2 likes

Oh my god die tongzoen! En die kreun- en smakgeluidjes erbij! Niet kijken tijdens het eten… Ben wel benieuwd hoe Tineke er zelf op terugkijkt, toen ze bij hem ging zitten zei ze iets van ā€˜je gedraagt je he’ en toen ging hij toch tongen dus ik twijfelde een beetje over het wel/niet van consent in deze situatie? In ieder geval hele lieve vrouw volgens mij, gun haar een lieverd!

1 like

Hahaha een taart met een foto van zijn hoofd :joy:

Ik vind hem een beetje raar

1 like

Ja hij is een beetje veel met z’n uitspraken en vragen. Zo ongemakkelijk.

Nou idd! Zag je ook hoe zij keek toen dat vliegtuig over vloog en hij zei wat zou je ervan vinden als er ā€˜jellie i love you’ achter zou hangen?
Zij dacht echt wtf zeg jij nou? Je bent niet goed

2 likes

Ooh ik heb het begin gemist! Zijn die oudjes al naar huis?

Ja die zijn weg. Hij sliep in de ochtend ook nogal uit volgens mij. Toen zei zij ik denk dat ik nog maar een tijdje vrijgezel blijf.

1 like

Ja joh wat kraamt deze man allemaal uit aan random vragen en opmerkingen :sweat_smile:

3 likes

Wat voor tandenborstel heb je mee? Echt wtf is dit voor verhoor :joy:

2 likes