Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Omg waarom is niemand hier in shock over de twist van volgende week?! :scream:

Wat is de twist! Ik heb niet tot het einde gekeken maar zag wel iets op Twitter (toen ik ging zoeken of andere mensen Harry ook zelfgericht vonden) voorbijkomen over dat het anders ging worden

Hahaha jaaa een soort partnerruil? Hahaha vind het wel grappig, ben benieuwd

Na 24 uur gaan ze blijkbaar partners ruilen met het andere huis. Je zag in het voorstukje twee mannen elkaar passeren op weg naar de buurvrouw en een van hen zei met zo’n nors gezicht ‘succes’ :joy: Nu al zin in.

1 like

Waaaaaat ooh oké voor de bühne lijkt me dat wel leuk. Maar voor de intimiteit weet ik t niet hoor

Ben heeeel benieuwd, volgens mij wordt dit echt wel wat ja :joy: die ene gast die ook als cadeau een kussen met z’n eigen hoofd erop meeneemt. Hou op zeg

Ik durf nauwelijks meer commentaar te posten over de jongere mannen die voorbij komen in het programma, straks is het de date van @Sjern :eek:

1 like

Zit de aflevering van vrijdag terug te kijken, maar jeetje wat is die motorrijder een beetje asociaal. Die vrouw vertelt dat iemand overleden is en je zegt:“oh dus je komt uit de buurt van x”

misschien moet je eerst wat anders zeggen, maar goed

3 likes

Ja, dat doet hij meerdere keren volgens mij. Echt heel ongemakkelijk om naar te kijken.

1 like

Ja wow… “Heftig hoor dat je het hebt, maar heb je de xtang gezien?”

1 like

Wow ja! Thanks! Ik dacht al waar ken ik hem nou van. Daar dus. Toen vond ik hem ook al irritant

@Sax haha @Sjern en haar date waren al in een voorstukje te zien! :grimacing:

Oooh leuk. Ik heb geen idee hoe ze eruit ziet (weet denk ik alleen haar naam), maar kijk uit naar haar aflevering(en)!

Ja en elke keer zijn we in de intro in dat ronddraaiende huisje te zien! We liggen dan in de hottub!

2 likes

Die had ik nog niet gezien, ga er morgen op letten😬

1 like

Ik ben ook aan het terugkijken wat een botte hork inderdaad

En wat lief die Jonathan en ?(naam vergeten) :pleading_face:

Jiska??

Ja ik vond hun ook zooo lief! Ook die moeder van Jiska dat hij welkom is in hun gezin als ze dat willen :pleading_face:

Ik hoop echt dat dat wat wordt

1 like

Nou ik zit klaar voor dubbele ongemakkelijkheid

Ja badkameradviseur. Hij ziet er (ja vooroordeel) ook echt uit als zo’n gladde verkoper met veeeel te gladde praatjes

1 like

Wel leuke twist dit, ben benieuwd!

:rotating_light::rotating_light::rotating_light::rotating_light: hij zoekt een levensproject

2 likes