Ik vind koos echt helemaal geen leuke man
Had ie meteen een blowjob verwacht of wat
WAAR ZIT DE INGANG?
Edit; en ergens gewoon jammer dat hij na best wel aandringen toch āzijn zinā krijgt, vraag me dan af of zij ook wel echt dingen wilde doen of zich toch een beetj zo heeft laten overhalen
Kijkt iemand?!
Hij zei het echt Ik hoop maar dat hij de ingang van haar mondlippen bedoelde
Elke keer wanneer het ongemakkelijk wordt, wordt er gezegd:āNou we kunnen goed kletsen!!ā
Ooohh Sanne in die waterfiets wat cute
vind het wel sneu ergens dat als ze iemand niet zien zitten, ze de ander helemaal gaan afkappen of een beetje gemene sneren uitdelen
Ja ik begrijp dat ook echt niet. Denk dat die mensen de confrontatie niet aan durven gaan ofzo, terwijl dat juist veel liever is dan die gemene sneren.
Die voiceover wordt ook steeds erger. āZe werkt op een tankstation en toch wordt er te weinig gepomptā?! Wat erg.
Ohh die Denise is echt gemeenā¦
Zo ik kijk vanavond ook weer eens
Ik ook! Heb afgelopen afleveringen elke keer maar half gekeken of teruggekeken maar niet meer gepost. Ben benieuwd!
Is dit nou shady editwerk of lijkt hij enkel over zichzelf te willen praten
Ja hij vroeg oh je hebt dus kinderen? maar begon daarna over zn volkswagen busjes zonder naar t antwoord te luisteren
Benieuwd naar deze dansers
Haha ja en ze zei dat ze een kroeg had, dus ik vet nieuwsgierig, maar nee we moesten luisteren naar gezwets over busjes
Nu is ze een sexy bom!
Ah wel jammer dat ze nog zo onzeker is. Maar niemand zegt toch dat ze naakt erin moet gaan? Hahah
Bleh vind altijd zo vreselijk als de man zo pusht, doe even normaal en ga gewoon op de bank. ZE WIL HET NIET
Ik vind het jonge stel wel gezellig samen! Heel respectvol en geĆÆnteresseerd naar elkaar toe.
Pfoe ja dit. Alsof hij ook een staande ovatie verdient dat hij wel van haar afblijft hoor
Een huggel