Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Hardop gelachen om bronstige Boomer. Perfecte omschrijving.

3 likes

Dat glas jus d’orange in z’n nek gieten, met z’n rustig

2 likes

Wauw wat is Jacky een mooie vrouw

5 likes

Wauw maar echt. En 51 hĂš?! Hoe dan

4 likes

Lekker Jacky, vind haar nu al leuk

4 likes

Zoooo echt hoor, heel gauw die gore poten thuishouden

Wauw wat straalt Jacky zeg. wat een prachtige vrouw

3 likes

Hahaha wat een binnenkomst, heerlijk

1 like

Neee niet weer zo’n kussen!!!

1 like

Oké hele foute openingszin dit

Walter gaat voor de vliegende start

Walter probeert het te verkopen hoor

2 likes

ik zou dat kussen omdraaien, stel je voor dat je half wakker wordt 's nachts en twee van die ogen je aanstaren

3 likes

Nee hij is niks voor haar, jammer vind haar wel echt heel leuk!
Zie meer een stoerdere man bij haar

3 likes

Yessss! Wij komen denk ik na dat oudere stel(niet het stel die er nu net in gingen) ben zo benieuwd! Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden hahaha :stuck_out_tongue:
@FrauHelga

10 likes

Omg https://www.instagram.com/p/CUJveBlp0-g/?utm_medium=copy_link

:joy::joy::joy::joy: dit beloofd wat

11 likes

Wat een hoop zure reacties onder zo’n filmpje al joh, dat lijkt me wel heftig. Hopelijk trek je je dat niet teveel aan

Nee, dat vind ik echt niet erg!

Ik lach ook vaak om andere, dus dan mogen ze dat ook om mij doen :stuck_out_tongue: en ja zoengeluiden zijn ook vies dus dat snap ik helemaal. Daarnaast zijn die mensen toch vaak al niet de snugerste, dus waarom zou ik het belangrijk vinden wat ze van mij vinden :stuck_out_tongue:

8 likes

Geef je hem nou een 3 :joy::joy::joy: ben benieuwd of dat later nog een betere beoordeling wordt :nerd_face: ik ga kijken vanavond!

Ja beetje pesten :stuck_out_tongue:

Helaas kwam ik er later achter dat dit zijn eerste zoen was en dat hij dacht dat ik serieus was :grimacing::grimacing::sob::sob: zo lullig hahaha

4 likes

Hahaha aaaaah! Nou gelukkig is het allemaal wel goed gekomen

Overigens respect voor hem, het zag er iig uit dat hij er vol zelfvertrouwen voor ging, dat had ik dan niet zo kunnen doen hoor

2 likes