Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Ja!!!

Ahhw ik heb wel te doen met Marco. Hij is helemaal enthousiast over haar, terwijl zij alleen maar stoïcijns reageert

@Alchemy Ik kan het niet meer niet zien, echt scherp opgemerkt haha.

@Luipaard Ik vond Marco aan het begin van de date vooral een beetje creepy/bijna geobsedeerd door haar. Maar hij lijkt verder gewoon een beetje sociaal ongemakkelijk en zij is zo bot en onaardig :sob:

1 like

Ik wilde hier nog op reageren, maar ik kan me dus niet echt herinneren dat ik op bumble BFF zat :sweat_smile: sowieso heb ik maar kort bumble gehad, maar het zegt me zo niets!!

Ohh nou ik hoop niet dat iemand aan het catfishen was met jouw foto’s😂 Heb even gekeken en het was op 11 september!

1 like

Afgelopen 11 september? Hmm ik heb mijn de app al ruim een jaar niet, maar misschien heb ik mijn account nooit verwijderd?

Omg wat raar! We hebben nog drie zinnen uitgewisseld… misschien dat iemand echt op je account is gegaan?

Omg ik heb net nog een keer goed gekeken en je bent het toch niet :joy: Maar wel zelfde naam en ik vond jullie dus echt op elkaar lijken omg sorry voor de hartaanval als ik je die bezorgd heb

1 like

Ah nee ik maakte me niet druk, maar ik hoop dat ze net zo leuk is! :stuck_out_tongue:

Sbs6 heeft geen storing :partying_face::partying_face:

Wat een kutwijf die ninja dat ze zegt ik wacht op initiatief

Ik begrijp echt helemaal niks van haar.

Vind haar vrienden wel lekker direct naar haar dat zij liever moet doen. Wel met ze eens

Ja idd, zeker mee eens!

Dat meisje in dat andere appartement lijkt het ook niet te zien zitten haha

Haha nee continu blijven benoemen (wat heel goed is hoor, maar volgens mij was het bij hem wel duideljnk haha)

Ja sneu!

Omg Marco laat nu z’n inner stalker naar boven komen

4 likes

God hij weet ook echt alles nog

1 like

Ja heftig, hopelijk voelt ie zich morgen beter

Haha ja die heeft goed onderzoek gedaan :joy::joy:

1 like

Ekte FBI :male_detective: (doe ik ook altijd bij mensen, maar dat vertel ik ze niet :innocent:)

2 likes