Echt heel sportief, een watertje
Een doos condooms whahah wtf was dat voor raar antwoord. Leo mag ik niet
Ja pfoe ik voel me ook altijd de hele dag zo sportief als ik watercdrink
En terecht blijkt dus nu!
Dat croissantje je kan er iemand mee dood gooien zegt ze ook
Neeeeeeeee
Gezelligheid met hem 🥲🥲🥲
@Sjern Ik ben nu pas alles aan het terugkijken maar wat hadden jullie een leuke date zeg! Ook als kijker heel fijn om tussen alle bijzondere types weer eens twee leuke, warme en spontane mensen te zien ;-).
Waar ik nog wel benieuwd naar ben he… beetje suffe vraag haha maar hoe werkt dat met die appjes enzo? Krijgt het programma inzage in alles wat je stuurt en mogen zij kiezen wat ze uitzenden? Ik blijf me erover verbazen wat voor lullige dingen mensen soms sturen terwijl je wéét dat de ander het terug gaat zien. Behalve dan misschien die ‘Hiláár’ meid, die deed het erom.
“je lijkt m’n ex wel”
Okeeee dit is dus Amsterdamse humor
Hij is altijd vrolijk en houdt niet van ruzie omg
En nu Brent met die kurkentrekker geez
HIJ PRAAT GEWOON DOOR HAAR HEEN
Ah arme Marieke, zo’n kwetsbare aanmeldingsvideo over waar ze bang voor is als single/kinderwens. En dan word je aan zo iemand gematcht. Hij lult alleen maar over zichzelf.
Zielig he ze moest bijna huilen
Dus Marieke vraagt wat hij over haar weet en hij begint weer over zichzelf
Oooh Marieke is zo leuk die verdient een leuke vent en krijg je zo’n plork
Wat een saaie lul inderdaad. Lijkt wel alsof hij een sollicitatiegesprek heeft.
Ik vind het echt een lullige match voor Marieke. Alsof ze haar expres aan zo’n hork gematcht hebben
Jezus wat een irritant trap na van Peter over dat ze groot is
Ik heb even terug gekeken en wat is Marieke een leuke vrouw en wat is hij blind zeg! Wel heel herkenbaar, want ik denk dat iedereen wel eens zo iemand heeft meegemaakt die elke vraag weer naar zichzelf omdraait. Dat hij dat echt niet doorheeft?
Ik hoop echt dat er een hele leuke man op Marieke schrijft!
Oh en onze samenvatting staat op youtube en de reacties zijn echt leuk! Ook iemand die zegt dat wij zo leuk zijn, omdat we gewoon een keer normaal zijn. Zo waar al noemde hij mijn trui afgelopen weekend nog jurkje
@Berlin super lief!
Ja wat raar om dat er nog bij te halen?
Terwijl hij nachtdienst had!!! Hij weet t nog precies