Ik hoop dat je het volhoudt langs mij…
Vind het ook echt een griezel, hij lijkt op een oude (doorgesnoven) cliënt
Hij is wel echt raar die bart
En vind het echt erg dat zij alle signalen lijkt te geven dat hij het toch niet is, en dan donker in bed stiekem zoenen waardoor zij overdonderd lijkt en ook terug zoent. Echt dude waarom denk je dat iedereen zo op je zou wachten en je zo’n lot uit de loterij bent
En misschien heb ik het mis en vindt zij hem fantastisch maar nee, denk het niet
Het is ook dat ik haar echt niet in kan schatten maar me niet voor kan stellen dat ze iets aan hem leuk kan vinden
Wat een fucking klootzak, had echt medelijden met haar. Hij wist zichzelf inderdaad ook wel te verkopen hoor: hij is de beste in bankhangen, vreet 3/4x per week patat, doet qua sport alleen aan seks??? Wat is er mis met deze gast, gatverdamme.
Maar even los van het feit dat hij een engerd is en of het nu wel of niet met haar instemming was, in de dubbeldate-aflevering is dus weer in beide gevallen meteen binnen 24u gezoend
Waarom zijn bijna al die mannen zo fatfobisch in dit programma
Pfffff die engnek weer. Leukste date in tijden en niet eens seks gehad, duuuuude
Deze Bastiaan gaat zich sowieso niet aan de afspraak houden
I can’t met deze vent
Nee daar lijkt het niet op pff man zonder ruggengraat
Zielig voor de Limburgse dame
Haha die vent jonge, ‘ik val op innerlijk, niet op uiterlijk’. Drie woorden gewisseld met een blonde chick en hij is al om.
Okeeeee die zoen out of the blue
Edit; wat een kwal die andere vent ook hoe ‘ie erbij zit. Zo ongeïnteresseerd
Omg zielig voor die dame
Tot zo ver apart slapen.
Nou hopelijk dumpt Denise hem morgen dan
Waarschijnlijk wel
Haha ja wat een sukkel. Zeggen dat ‘ie alleen op innerlijk valt en vervolgens steeds mensen appen dat het zo moeilijk kiezen is omdat zijn tweede date zo knap is :’) Echt zo nep deze vent.
Waar kan ik ze kijken? Probeerde gister al maar alleen de aflevering van woensdag stond er