Ahh ik vind Rob en Yoska zooo leuk! Hoop echt dat die nog lang gelukkig blijven samen
Ze vindt een man die strijkt een no-go?!
Dit kapsel…
En haar man mag niet strijken??? Ok ok
Wat zegt zij zou? Een man hoeft niet te strijken??? Die van mij wel hoor
Maar van die oud Hollandse spelletjes zou ik ook chagrijnig worden
Wow. Ik vind het echt zo een ver van mijnbed show als vrouwen zeggen: een man is wel een man dus hij hoeft niet te strijken en als hij thuiskomt moet zijn eten klaar staan…. Ik ken echt letterlijk niemand in mijn dagelijks leven die er zo over denkt … dat dit nog bestaat joh
Ik heb dit wel eerder gehoord in dit programma, was ook echt een jonge meid nog (begin 20 denk ik)
Een vriendin van mij heeft zo’n relatie. Zij doet alles in het huishouden, hij kookt nooit etc. Vind het soms wel pijnlijk om te zien maar haar keuze denk ik dan maar…
Hè maar is zij daar ook echt oké mee of hoe zit dat?
Of ze er echt content mee is, ik kan het me niet voorstellen maar dat is mijn invulling. Ze ontwijkt bijna altijd mijn vragen en/of opmerkingen er over. Inmiddels is ze zwanger en denk maar niet dat hij een poot extra uitsteekt, echt een waardeloze kerel.
Ik probeer haar zoveel mogelijk te ondersteunen waar ik kan, maar helaas bestaan deze mannen dus nog wel
Ik vind dat de koppels soms op zulke fundamentele dingen verschillen (wel / geen kinderen willen etc) dat ik echt niet begrijp hoe sommige mensen gematcht worden
Die Kadir is niet te stoppen he
Die opmerkingen maken hem er niet leuker op
Zij heeft ook echt bijna niks gezegd haha. Jammer want denk dat ze een heel leuke vrouw is
Edit; oh god die Christiaan is er ook zo een en zij lijkt de dubbelzinige opmerkingen niet te snappen. Weet niet wat erger is
Nee die opmerking over hoe wil je je eitje? Echt plzzz gast gooi jezelf weg
Dat denk ik ook! Nu hebben we natuurlijk bijna alleen maar zijn rare opmerkingen gehoord, dan zou ik ook zwijgen haha
Ja hoe oud ben je
Die Christiaan kijkt echt als een kwal
Je ziet heel die sokken toch niet 🥲🥲🥲
Echt een minpunt hoor!!!