Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Omg die puppies :pleading_face:

Waar komt dat ikea kastje ineens vandaan eigenlijk en waarom moet hij m alleen in elkaar zetten haha

Ja dat vroeg ik me ook af
Maar misschien kwam t idee bij haar vandaan omdat ze wil weten of hij dat zelfstandig kan ofzo?

Die foto’s van zijn hele sociale omgeving :sob::sob: ā€˜dit is het kind van de achterneef van de broer van m’n buurvrouw’

OKAY WE GET IT JE HEBT EEN ZOONTJE

1 like

Het lijkt wel alsof ze t raar vindt dat hij z’n zoontje op mummer 1 zet

2 likes

Haha ja echt he. Ik kan ā€˜mijn zoontje’ niettt meer horen

Dit is ook echt gedoemd te mislukken die 2

Hahaha nee totaaaal geen mets dit

1 like

Zeker niet raar maar hij doet alsof hij dag in dag uit ermee bezig is terwijl het kind ook een moeder heeft en hij daarmee niet samen is

1 like

Nee haha fletser hoeft geen kinderbed in de kamer te zetten voor als hun komen met zijn zoontje
Die gaan lekker met gierende banden naar huis straks

1 like

Ik denk dat dat ook een beetje met zijn leeftijd te maken heeft haha, snap dat het wel een struggle kan zijn. Maar het gaat er wel veel over ja :joy:

O poe ze wil wel verlengen. Niet verwacht

1 like

Hahaha en dan zeggen ja die twijfel is je kind
Ik snap wat ze bedoelt maar dat zeg je toch niet zo :joy:

2 likes

Nee haha beetje lomp :joy:

Dit is ook weer veelbelovend

1 like

Ik heb zijn ā€˜campagne’ volgens mij een keer op het forum voorbij zijn komen, want het komt me bekend voor. Typisch ook dat hij het lekker gek en ludiek noemt, ik vind het echt verschrikkelijk en kan me niet voorstellen dat er vrouwen rondlopen die zich hierdoor aangetrokken voelen. En hij is blijkbaar nog vrijgezel dus zonde van die 10.000 euro haha.

2 likes

Ooo ik heb dit idd voorbij zien komen!

1 like

Hij legt de vinger wel op de zere plek. Wat een lieverd en jammer dat het geen kans krijgt

Wat is dit joh

Hahaha waaroooooom toch

Paar dagen niet gekeken maar ben er weer. Wat een praatjesmaker pff