Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Jeetje Anja, lastige vrouw hoor :roll_eyes: snap wel dat ze nog alleen is, beetje labiel is ze

ADHD ole olé!

Wat zegt anja nou allemaal?
Zijn nagels zijn te lang, gekleurde mannen geven complimenten, hij niet, vindt hij haar te druk??

1 like

Had het idee dat Anja dr eigen invulling heeft gegeven over hem en daarom niet meer doorwilde

1 like

Oh man deze vent met z’n ratten :sleeping:

1 like

Hahaha ja lekker hak op de tak

1 like

Hahqha ja zij verveelde zich al

Dit is ook geen match die cindy en mark

Haahahahahaha hou op met je ratjes

Hoe aardig is die meid ook , was al lang in lachen uitgebarsten

1 like

Pff hoe die mannen in dit programma ook altijd praten over vrouwen alsof ze zelf God’s gift to women zijn. Óf ze zijn fatphobic, of er mag wel wat vlees aan zitten ‘want planken staan wel bij m’n vader in de schuur’ :sob:

1 like

Is nou vandaag de aflevering met Marc Marie straks?

Ja om 21.30!

1 like

Ah steeds als ik iets over die special zie vind ik het zo jammer, dat wij niet meer mee hoefde te doen😬 leek me zo leuk, maar snap het goed(want ze hebben al 1 jong koppel)

Oh man ik zou gillend gek worden van die kerel met zijn ratten.

1 like

Wat doet hij nou? Zij vraagt hoe vaak per week hij seks wil en hij gaat ff een foto van zijn ratten laten zien :sob::sob:

Nou hij had wel geantwoord 3 keer per week maar toen kwam de foto van de ratjes van zijn moeder binnen dus dat ging natuurlijk even voor!!

Ja zij wilde vaker en daar schrok hij van denk. Hij heeft wel zijn prioriteiten op orde :thumbsup:

Weer dom gemonteerd dit laatste, wsl zei ze gewoon iets aardigs erachteraan van joh gaat om t innerlijk oid

1 like

Als je deze ruzies/discussies achter elkaar ziet zo hahahaha wat een mensen zeg

1 like

Hahahaha echt hĂš wat een geschreeuw!!!

1 like

Vind dit jonge stel trouwens echt een voorbeeld van mensen die ondanks dat ze elkaars type niet waren er toch het beste van hebben gemaakt en toch uiteindelijk wel een match zijn, leuk!

2 likes