Moeders had meer aandacht voor de eekhoorn
Lekker op zo’n hernia poef sushi eten
Vroeg me ook al af wat hier de meerwaarde van zou moeten zijn. Ga dan op een kussentje op de grond zitten ofzo?
Dit kan echt niet hoor wat die jongen zegt. Gaat graag naar feyenoord, beste vriend fysio bij nec dus komt ie ook wel eens, supporter van Ajax (dan ga je niet graag naar feyenoord!!! ) en heeft een seizoenskaart bij go ahead. Vent kies 1 club
Lekker claimerig die meid (geen idee hoe ze heet)
hahaha dit dacht ik ook ja, vooral als Ajax supporter naar Feyenoord gaan hahah
Diervriendelijke groet
Elke dag horen hoe mooi je bent enzo jeetje hahaha
Ja, dat bestaat dus niet
Horen die anderen dit nou ?
Ja haha daar snap ik ff niks van
Dan horen ze het luidruchtige gekets dus ook (als dat er is…) haha. Lekker dan.
Ik denk het niet eigenlijk maar het leek wel zo
Ff lekker hukken
Oh heftig deze verkleedpartij
Ik dacht dat hij bij dat interview stukje een rugzak om had hahah maar het is zijn gilet
Hahahahah kom je binnen, zit zij met zo’n rode tooi op doe bank
Zei ie nou een beetje hoerig?
Ik ben deze aflevering nu aan het kijken en holy shit wat is zij gemeen. Dat iemand je type niet is, prima, maar zeggen dat iemand lelijk is terwijl je weet dat hij en anderen dat gaan horen/zien op tv, dat maakt je echt een lelijk mens.
@Alchemy vind jouw opmerking over z’n neus ook niet zo tof. Sowieso commentaar op uiterlijk, maar al helemaal omdat zijn verhaal klinkt alsof hij een hersentumor had die groeihormoon maakte. Daar kunnen je handen, voeten, kaak, oren en ook neus van gaan groeien, wat hij ook vertelde volgens mij. Lijkt me heel kut om mee te maken en om vervolgens commentaar op te krijgen.
Hahaaaa wat gebeurt hier beide zo passief agressief
Hahahq ja echt. Ik wilde net komen posten in beide appartementen is t gezellig met slapen
Bij dat stel dertigers is t ook ongemakkelijk als t over slapen gaat