Lekker claimerig die meid (geen idee hoe ze heet)
hahaha dit dacht ik ook ja, vooral als Ajax supporter naar Feyenoord gaan hahah
Diervriendelijke groet
Elke dag horen hoe mooi je bent enzo jeetje hahaha
Ja, dat bestaat dus niet
Horen die anderen dit nou ? 
Ja haha daar snap ik ff niks van
Dan horen ze het luidruchtige gekets dus ook (als dat er is…) haha. Lekker dan.
Ik denk het niet eigenlijk maar het leek wel zo
Ff lekker hukken
Oh heftig deze verkleedpartij
Ik dacht dat hij bij dat interview stukje een rugzak om had hahah maar het is zijn gilet
Hahahahah kom je binnen, zit zij met zo’n rode tooi op doe bank
Zei ie nou een beetje hoerig?
Ik ben deze aflevering nu aan het kijken en holy shit wat is zij gemeen. Dat iemand je type niet is, prima, maar zeggen dat iemand lelijk is terwijl je weet dat hij en anderen dat gaan horen/zien op tv, dat maakt je echt een lelijk mens.
@Alchemy vind jouw opmerking over z’n neus ook niet zo tof. Sowieso commentaar op uiterlijk, maar al helemaal omdat zijn verhaal klinkt alsof hij een hersentumor had die groeihormoon maakte. Daar kunnen je handen, voeten, kaak, oren en ook neus van gaan groeien, wat hij ook vertelde volgens mij. Lijkt me heel kut om mee te maken en om vervolgens commentaar op te krijgen.
Hahaaaa wat gebeurt hier beide zo passief agressief
Hahahq ja echt. Ik wilde net komen posten in beide appartementen is t gezellig met slapen 
Bij dat stel dertigers is t ook ongemakkelijk als t over slapen gaat
Oh nu wel kussen in de jacuzzi
Ik dacht dat hij haar maar een zeikerd vond
Nou over zeikerds gesproken haha die andere 2 zijn allebei zeikerds
Zo’n jongen - weet ff z’n naam niet - die er nu inzit is zo ongemakkelijk mijn god. Hij kreeg z’n bier al niet open met een opener en nu begint hij ook gelijk al over waar ze gaan slapen? Rustig man
Het meisje dat erbij is is 22 maar lijkt veel ouder. Maar volgens mij denkt ze nu al joe ik ga weer naar huis (snap ik)
Deze vrouw wilde HBO niveau maar snapt dan de verwijzing naar een tweeling niet Jesus Christ