Zei die nou zou je kinderen met me willen?
Hahaha ja dat sowieso. Maar juist daarom zou zij keihard nee moeten zeggen. Maar daar is ze misschien te onzeker voor.
Nouja iig blij voor haar dat ze weg is. ik ben benieuwd of er ooit nog iemand op hem schrijft
Volgens mij vroeg die andere man die vrouw verkering…
En ik denk dat Mariska helemaal dicht sloeg van David. Maar ze had idd veel duidelijker kunnen zijn.
Oooh was het dat haha dat klinkt logischer
Wat een vreselijke aflevering hahahah. Die creep joh, wat een idioot. Spoorde echt niet nee.
En dan die andere kerel, ik zou er spontaan bindingsangst van krijgen
Die andere man heeft echt geluk dat hij een aflevering deelde met die jonge jongen. Want die oudere man was ook behoorlijk intens haha
Ben benieuwd, dit nieuwe jonge stel lijkt nog niet echt een match volgens mij (ik volg het half haha)
Die Amsterdam/Amstelveen bedoel je? Die waren wel heel snel weg
Altijd die kaarten geschreven door de kinderen hahah
En deze vrouw die bij de eerste zin al emotioneel wordt hahah meer de spanning denk ik
Oh dat heb ik even gemist maar ze zijn idd al meteen weg? Huh
Ja hahaha dat meisje kwam uit Amstelveen en vond een Belgisch accent een afknapper. Limburgs en Brabants dus ook. Liever wat meer Amsterdams. En daar kwam hij vandaan, dus dat werd best benadrukt haha ik weet wel waar ze wonen, maar niet hoe ze heten
Haha lol afgelopen week deed een oud-collega mee en zegt vervolgens doodleuk op televisie “ik werk al 20 jaar niet meer”.
Die oudere meneer ‘zonder conditie’? Wat raaarrr
Ja die! Ik moet toegeven dat hij ook vooral aanwezig was ipv daadwerkelijk werken haha. En ik vermoed dat hij er vooral was vanwege de secundaire arbeidsvoorwaarden. Maar toch, dat was wel gewoon zijn baan.
———————-
Die jonge meid is echt een beauty hey
Hahahaha dat muziekje terwijl die vrouw staat te aarden met die boom
Ik ga ff kijken wat de merel mij te vertellen heeft
Kijkt er nog iemand? Leuk stel die twee jonge.
Dat oudere stel lijkt die man er meer voor te voelen dan zij.
Wel wat normalere mensen gelukkig dit keer.
Halve bnaan meej sjem
Hier hangt ook een vreemde sfeer die kale guy met z’n gegiebel
Ja en wat gaf hij nou? Een ring maar dit was toch een cockring of niet?
Ja volgens mij begreep die srilankees het niet helemaal of hij dacht rot op met je rare cadeau ik doe net alsof