Aah ja ik dacht hem al te herkennen!! Daar vond ik zijn baardlijn nog erger.
Macaroni Bougie
Hahahahaha en uiteindelijk is het dan penne met boursin edit: en ze blijft maar doorgaan over die baard
Bij dat andere stel lijkt Karin wel heel graag te willen en die man vindt het maar mwah
hahaha geweldig ja
Ze vindt Richard ook slim overkomen, dat had ik zelf nog niet opgemerkt
Een kaart van zijn moeder?!?
Ik ben deze aflevering nu aan het terugkijken en ga echt zo stuk om pasta Bougie haha Dacht inderdaad ook dat het bolognese ging worden
Vonken spatten eraf hè bij die meid met het gekleurde haar en die boer
Wat een dooie is hij ook weer
Haha ik kwam hiervoor naar dit topic, wat ongemakkelijk
Haha ik loop achter maar in het begin van de date is hij nog wel lekker aan het kletsen
Leuk spel dit met die drank! Wil ik ook
Aaah maar die Jordy doet echt nog wel zân best alleen uit die meid komt ook weinig hè
Vragen ze bij de âcastingâ dag voor dit programma niet of je openstaat voor een open relatie ofzo? Nu alweer een stel waarvan de een dat wel wil en de ander niet.
Wat leuk die terugblik gisteren van dat stel dat nu nog samen is en samen gaat wonen!
Ik kreeg niet alles precies mee van de date van die twee jongens, maar zo dat ging wel even los op het eind
Oh en die andere man, wat ergâŚ! Ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ik heb ook geen idee wat daar gebeurde, maar man wat ongemakkelijk om naar te kijken Zaten wel echt een aantal gemene sneren tussen.
Ik snap ergens wel waar die Neyenrode jongen vandaan kwam hoor. Die andere jongen sprak wel op een wat pretentieuze wijze over relaties vond ik. Maar er zaten overduidelijk nog andere frustraties achter zijn eindbetoog welke vanaf onze bank moeilijk te beoordelen waren want buiten het drankspelletje, het zoenen in de jacuzzi en de discussie over monogamie heb je eigenlijk weinig gezien van die mannen
Ik kijk nu de herhaling van vrijdag maar jeetje wel heftig inderdaad die 2 mannen hahah
Haha nou door deze berichten ga ik het toch ook maar eens terugkijken