Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Sinds het om 18u wordt uitgezonden, moet ik het altijd terug kijken ipv dat ik het live kan kijken :(. Heb wel gelachen om de vrouw bij wie de boel in de fik vloog en de man die op zijn gemakje door at.

Zou daar echt zó niet van gediend zijn. Echt niet oké

1 like

Hahahah wat
 deze man. Constant over seks, kusjes geven en net na 24 uur ik hou van je??? Waar komen mensen als hij vandaan :joy: Volgens mij had hij een dochter, zou me kapotschamen als ik haar was

2 likes

Great minds :smirk: kwam hier hetzelfde posten haha. Word ook wel gek van haar met dat intellect steeds. Als ik telkens een shotje moest nemen als zij dat zei, was ik nu al dronken

3 likes

Ja ik had ook verwacht dat zij niet zou verlengen! Maar idd, ik zou echt rennen als ik zo’n match kreeg

1 like

Haha kijker vanaf 't eerste uur hier :raising_hand_woman:t3::rofl: ik vind dit dus echt een hilarisch programma!
Het quasant stel is ook weer zo lekker cringy :joy:

5 likes

Ik zit weer klaar :joy:

3 likes

Die heeft zichzelf hoog zitten.

2 likes

Ik spreek een aantal talen?? mijt je Nederlands is niet eens goed

5 likes

Hahah lekker airfryeren voor je date. Man naar m’n hart

3 likes

Ik dacht dat je normale tv had getypt, wou al zeggen. SBS is geen normale tv :joy:

2 likes

Hahaha het lijkt me een leuk idee maar dan meer om t daarna met vrienden te kijken en mezelf keihard uit te lachen. Verder hoeft niemand het te zien.

2 likes

Ja dan wil je toch gelijk je koffer pakken :joy:

1 like

Ja maar dat, je kunt zoveel doen. Hoe moeilijk kan het zijn om dan iets te bedenken samen ipv niks te zeggen of op je telefoon te gaan zitten

3 likes

Wat een drama dit :joy:

1 like

Hoezo wil je niks weten van je date? :joy: waarom zit je daar dan joh. Zo wil je jezelf toch niet terugzien op tv. Afgang

2 likes

Ik was hem echt na het eten gepeerd. Of moet je 24 uur blijven? Zal wel contractueel zijn opgesteld

Die chick vindt zichzelf ook wel erg leuk.

2 likes

Nou idd
 best een leuke kerel wel, althans ik kijk net 5 min.

Dat andere stel god de awkwardness.

Hahaha ik snap ook niet dat waarom de vrachtwagen chauffeur zich heeft opgegeven als hij niet zo’n prater is.

Edit: ahhh ik vind het zielig, wat is deze vrouw onnodig hard