Favoriete/lekkere recepten

Ik zou het weglaten
Kruid van de duivel is het

10 likes

Het wordt volgens mij het meest vervangen door platte peterselie!

2 likes

Hahaha ik ken een paar mensen die koriander haten, maar gewoon ‘niet zo lekker’ is ook nooit een optie :smiley: het is altijd DE HEL. Zo grappig.

1 like

Misschien een troost: ik haatte koriander echt en dat vond ik vervelend omdat het in zo veel dingen zit. Ik ben toen af en toe een beetje koriander gaan eten omdat ze zeggen dat je iets vanzelf gaat lusten als je het vaak genoeg gegeten hebt. Inmiddels kan ik het gewoon eten zonder dat ik het idee heb dat heel mijn gerecht naar afwasmiddel smaakt.

2 likes

Grappig, ik heb precies hetzelfde! Ik vond het echt ZO smerig, werd er helemaal naar van als t in eten zat en vond het ook verschrikkelijk naar afwasmiddel smaken.

Ik heb geen idee wat er nou precies veranderd is, maar ik vind het nu heel erg lekker. Doe het expres in allemaal gerechten! Gek hoe dat kan veranderen

1 like

Dit is ook super lekker met een geperste sinaasappel (of gewoon schijfjes) erdoor. Net wat fruitiger :smiley:

1 like

Vriend zei in de supermarkt: zullen we anders ook couscous meenemen?
Pak ik thuis de boodschappen uit, heeft hij bulgur gepakt :see_no_evil: (heeft bij Lidl bijna dezelfde verpakking).

Dus nu ben ik op zoek naar een lekker recept om te maken met bulgur! Ik kan het klaarmaken zoals mn favo couscous recept maar nieuwe ideeën zijn altijd welkom :grinning:

Ik eet vandaag: Bulgur met pruimen, spinazie en runderballetjes #Appie https://www.ah.nl/r/1185429 ik vind dit altijd superlekker, al maak ik het met falafal of vegaballetjes. Ook lekker is gewoon salade met paprika, feta, tomaat en courgette/aubergine/wortel en munt ofzo. Gooi er dan altijd een scheut rode wijnazijn + olijfolie bij, lekker makkelijk en snel. Maak dan altijd extra veel zodat ik de dag erna ook nog lunch heb :slight_smile:

1 like

Oohh van hello fresh toevallig? :grimacing:

Weet iemand een recept met koolrabi?
Ik doe het meestal in springrolls of eet het zo rauw op. Wil weer eens wat anders.

Wat vinden jullie kan je een tortizza net zo lekker maken als een pizza? :see_no_evil:

Heb je er weleens frietjes van gemaakt? https://www.odin.nl/recepten/-4353-koolrabi-frietjes/

Dit ga ik een keer proberen! Doe je dit zelf ook?

Met andere groenten wel maar koolrabi vind ik zelf niet zo lekker :see_no_evil:

Ow echt haha?! Ik vind het rauw heel lekker, maar weet dus ook niet wat ik van gekookte /gebakken varianten vind.

Dan is het het proberen waard, dankjewel! :innocent:

Heeft iemand hier een lekker recept voor lasagne?

1 like

Is pizza met turks brood lekker? Ben een beetje bang dat het iets zuurder ofzo is dan bijv ciabatta?

1 like

Is ook lekker :grinning: doe dat ook weleens als ik geen zin heb in het maken van deeg enzo

1 like