Leuke/handige apps voor je telefoon

Listonic

1 like

Ourgroceries

2 likes

Google keep

3 likes

Maar hebben jullie dan beide een iphone of android? Want ik heb een iphone en mijn vriend android en ik dacht eigenlijk dat je dan geen notities kon delen.

@Sundance yes hier ook Google keep! Werkt top

Wat is een fijne app voor lijstjes om samen met iemand anders te gebruiken? Ik had voorheen wunderlist maar die bestaat helaas niet meer. Zoek iets soortgelijks.

Ticktick vind ik wel chill

2 likes

Wunderlist is overgenomen door Microsoft To Do, ik ben daarheen meeverhuisd en vind het even goed als Wunderlist vroeger was.

2 likes

Todoist vind ik heel fijn.

Deze is echt zoo traag geworden, moet soms echt lang wachten en dan ben ik vergeten wat ik wilde opslaan. :sweat_smile: Heb wel enorm veel taken bij voltooid staan die hij allemaal bewaard, dus misschien daardoor?

Google Keep

2 likes

Welke app is handig om samen een boodschappenlijstje in bij te houden?

1 like

De antwoorden hierboven zijn basically op dezelfde vraag als die jij hebt.
Tenzij je toevallig je boodschappen bij de appie doet, als je dan allebei dezelfde bonuskaart op je telefoon in de app scant krijg je een gedeelde boodschappenlijst.

Totaal overheen gelezen hahah ik ga er een paar downloaden!

2 likes

Is er een app waarbij je kan instellen hoe lang je bepaalde apps kan gebruiken? Ik wil bijvoorbeeld instellen dat ik in totaal maar 1 uur op tiktok kan maar ik vind alleen apps die dan alles helemaal blokkeren of tussen bepaalde tijdstippen maar dat wil ik niet.

1 like

Je kan in de TikTok app zelf een tijdslimiet instellen, je moet dan een code invoeren wil je weer verder gaan. Vooral handig om dan een ander de code te laten bepalen.

Oh handig! Thanks

2 likes

Bij zowel iphone als android kan dat via systeem instellingen. Bij android is dat onder digitaal welzijn → app timers

4 likes

Earthle is een leuk spel waarbij je elke dag een land kan raden adh van de vorm en hoe ver je vorige gok weg is :smiley:

3 likes

Heeft iemand tips voor apps die meerdere keren per dag (op een eigen ingesteld moment) een korte melding kunnen geven? Bijvoorbeeld ‘water drinken’. Een wekker is dan niet handig want die blijft gaan zolang je hem niet uit zet. Ik zoek voor zowel android als ios.

1 like