Love Island (Deel 1)

Ohhhh dat vind ik echt heel leuk!

Wat fantastisch :scream: hopelijk niet zo teleurstellend als ex on the beach

We moeten nog wachten tot mei zie ik. Hoe leuk zou het nou zijn als iemand van hier zich op zou geven

Ok ik heb altijd geroepen dat ik daar aan mee zou doen als 't naar Nederland komt haha maar dat zijn van die dingen waarvan je eigenlijk niet verwacht/hoopt dat 't gebeurt. Ik vind 't concept zo leuk maar wil helemaal niet op tv dus dan wordt 't lastig.
Ik zie alleen zo weinig info, ligt wellicht aan m’n mobiel, maar @Bertha waar zie jij mei? En ik neem aan dat 't dan net zoals uk zo goed als live is?

Jaaaaa geef je op!!! Ik had een artikel van de telegraaf gevonden:

Haha ik kom die site van rtl niet eens op @Bertha, ik denk dat er veel geĆÆnteresseerden zijn

Hahahaha probeer in vier verschillende browsers

Ik hoop dat het in NL niet zo’n ordinaire bende wordt zoals ex on the beach en temptation.
Ik vond loveisland UK niet persee heel ordi… soms wel maar meestal niet haha

2 likes

Er doen ook Belgen mee. En ƩƩn van de presentatoren is de zoon van Gertjuhh.

2

1 like

Wooooow wat erg! Jeetje :slightly_frowning_face:

De enige leuke 1 aprilgrap van vandaag (hoe vet zou dit zijn though!)

6 likes

Heb de afgelopen periode hele seizoen 1 gekeken. Mooi en makkelijk vermaak tijdens huishoudelijke taken.
Vond het wel een heel leuk seizoen!

Ik vond 3 en 4 het leukst ik vond bij 1 en 2 juist geen leuke personen zitten. Maar ik vind sowieso de eerste twee afleveringen altijd maar saai.

Ik zag net een trailer van loveisland nl :star_struck::star_struck::star_struck:

2 likes

Leuk! Ben zo benieuwd. Zal het een mix worden van Nederlanders en Belgen aangezien de zoon van Gert het mede presenteert? :grimacing:

Ja! Ik zag op vier.be dat daar ook al flink reclame wordt gemaakt. Deze week worden de eerste islanders gepresenteerd toch?

1 like

Oh wat ongemakkelijk die dansjes, het duurt allemaal net ff te lang. Vaak kan je pas echt wat over die mensen zelf zeggen zodra ze beginnen te praten… Wel weer ERG afgetraind allemaal natuurlijk.

Ik had me trouwens opgegeven en hoorde pas dat 't niks was geworden toen de reclames al waren begonnen :+1: haha top

1 like

Jeetje het zijn inderdaad allemaal fitboys/girls. Ik vind het wel verfrissend om eens geen opgespoten lippen, borsten en billen te zien.

8 likes

Ja ik denk wel dat er overlap is want toen ik dat aanmeldformulier invulde was het ā€œben je in mei/juni minstens 3 weken beschikbaar?ā€ ofzo, dus vraag me wel af of 't even lang duurt want van begin tot eind in UK is 6 weken volgens mij. Weet 't niet zeker meer maar dacht sowieso niet meer dan 4
En in de reclame ervoor zeggen ze ook ā€œwie steelt de harten van Nederlandā€ dus zal ook wel stukje interactie bij zijn
Meestal paar dagen verschil met uitzenden

1 like