Love Island (Deel 1)

dit inderdaad.

dit de eerste x dat ik love island volg. maar vindt tot nu toe nog niet heel boeiend. komt tot nu toe allemaal op zelfde neer. ik wil je graag beter leren kennen, ik voel me nu schuldig tegenoveer… etc. Hoop dat binnenkort intressanter wordt. :slight_smile:

1 like

Van mij mag Jarne naar huis :upside_down_face:

1 like

Ik vind hem zo knap maar verder zo’n natte tosti

8 likes

Ze gaan wel hup 1-2-3 naar de volgende. Melany ook, wil ze Jarne, oh nee toch niet, toch weer wel, toch weer niet. Wat ingewikkeld allemaal :stuck_out_tongue:

Ik vind Aleksandra echt een lieve leuke meid!

6 likes

Jaaa m’n favoriete koppel
Dat gedichtje haha zo lief

Jeetje mina is ze weer, gaat echt continu over haar

Ben haar echt al moe, ze mag er van mij als eerste uit

Hebben we het over Melany? Ik vind haar heel vermoeiend namelijk.

2 likes

Hmm die twee nieuwe islanders zorgen bij mij niet echt voor een reactie haha.
Ja een negatieve misschien

1 like

Die mensen. Echt bepaalde types :sweat_smile:

Omg is love island elke dag!? Was er vandaag een nieuwe aflevering?

2 likes

Ja, elke dag! :smiley:

1 like

Ooh zo leuk. Kan ik het ergens anders terug kijken dan via videoland?

Ik vind het tot nu toe nog niet echt leuk. Maar weet niet of dat komt door de mensen in de villa of doordat ik het progamma in het Nederlands gewoon niks vind

Huh dat gedichtje was toch bij Sebastiana en Martin, of heb ik iets gemist.

Ik vind Matthy zo leeeuk ik wil meer van hem zien.

Ik ga ff de app downloaden!

Het valt me trouwens wel op dat het licht soms slecht is, de kleuren zijn soms zo flets? En vind het leuk dat ze er niet constant opgetut bijlopen maar dat ze ook in chillkleding mogen lopen.

1 like

Maar hoe werkt dat dan? Wordt het nu pas opgenomen?

Ja, wat je ziet is echt heel recent gebeurd, volgens mij een of twee dagen max.

Zit de NL versie ook op Mallorca? If so, zouden ze Casa Amor International kunnen doen :joy:

Ik kan het vanaf hier niet terugkijken volgens mij, via RTL kreeg ik iig een melding dat ik het alleen met een abo mag kijken binnen EU, en ik ga er niet voor betalen. De Engelse versie ga ik sowieso wel volgen, is echt mijn favo nietszeggende programma elke zomer, wordt het vierde jaar op rij :grimacing:

3 likes

Volgens mij is dit hele goedkope productie. Ook met die stickers op de bedden etc.

En inderdaad fijn dat ze ook in chill kleding rond lopen. Zou mij verschrikkelijk lijken als ik 24/7 in een strakke bikini of minidress rond moet huppelen als meid zijnde!

1 like

@monkeyslut haha je hebt gelijk, ik vind sebastiana zo leuk dat ik meteen haar naam erin las, geen idee hoe

1 like