Love Island (Deel 1)

Aflevering 24 volgens mij (vrij nieuw dus nog niet openen als je de Engelse niet volgt)

Ik vind Megan echt gemeen. Hoe zij gewoon met Wes ging praten en dan ook vraagt: can I have a Kiss? Echt wtf?! Ik snap dat je gevoelens voor hem hebt en dat je daar bent om liefde te vinden maar kan je dan niet eerst even met Laura praten? Vond dit zo sneaky. En dan gaan ze ‘s nachts meteen samen buiten slapen Omg als ik Laura was zou ik zo kwaad zijn. Ik zou er gewoon naast gaan liggen. Echt geen respect die twee.

Videoland is nu bij aflevering 16! Loopt inderdaad dus flink achter. Ik ga geeen spoilers meer openen!

Ik kwam dit trouwens tegen, haha sorry voor de foute website :flushed: Megan zag er zo anders uit voor de plastische chirurgie! (linkje) Blijkbaar had ze haar eerste operatie al op haar 14e.

5 likes

Omgggg ik heb gewoon gejankt bij de aflevering van vandaag op VL! (Aflevering 21)
Jack en Dani! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::tada::tada::tada::tada:

1 like

Wow, ik vind haar wel echt heel mooi nu. Niet een heel typisch verbouwd gezicht als wat je dan vaak ziet. Helaas is een leuke persoonlijkheid vooralsnog niet te koop.

Haha ja ik vind haar ook echtttt niet leuk qua persoonlijkheid. Past ook wel lekker bij Eyal qua dat.

Die stem van Eyal is echt perfect.

Ik vind Jack en Dani zo leuk. Ik vind Laura ook heel leuk. Ben nu bij aflevering 14 dus ben benieuwd hoe het tussen haar en Wes gaat lopen.

spoiler hayley

ben blij dat hayley weg is

2 likes

Ja same! Vond haar zo vervelend.

Door alle enthousiaste verhalen toch ook maar begonnen met kijken. Staan 20+ afleveringen al op videoland dus ik kan voor uit :’)

Wow ik postte volgens mij vorige week nog over Sophie van twee seizoenen geleden die zelfmoord had gepleegd, nu is haar vriend ook dood gevonden :astonished::pensive: (ook zelfmoord).

Dit dacht ik ook… Net was ik klaar met een aflevering en sprong hij automatisch terug naar het beginscherm. Ben dit weekend begonnen :flushed:
Wat moet ik nu?! Komt er elke dag een nieuwe aflevering of elke week?

Haha ik ben in 1 dag al bij aflevering 15 :’)
Elke dag een nieuwe aflevering, dat scheelt (tenminste daar ga ik van uit). Andere seizoenen hebben 50 afleveringen dus ze zijn ongeveer halverwege nu.
Ik vind het zo leuk haha

Het is nu 12 uur geweest dus de nieuwe aflevering staat weer online :grin:

Erg maar als ik zie dat het bijna 12 uur is wacht ik vaak en kijk ik de nieuwe aflevering gelijk. En het dan vreemd vinden dat ik moe ben overdag.

1 like

Als jullie in LI zouden zitten, met wie zou je dan willen koppelen? :grimacing:

Ik met Jack haha, vind hem zo lief en grappig!

1 like

Oh interessant! Want je ziet ze inderdaad wel drinken elke avond maar nooit echt aangeschoten/dronken ofzo. En ook als dat licht 's avonds opeens uit gaat en 's ochtends opeens aan.

Lijkt me ook wel echt vreselijk als je in bed ligt en je hoort om je heen allemaal kussen en krakende dekens etc :stuck_out_tongue:

Ik zou ook Alex of Jack kiezen.

Aflevering gisteren/vandaag Megan

Het hoofd van Megan ook echt toen Wes met Laura aan het praten was. En vragen om een kus terwijl hij nog samen was met Laura en gelijk nadat het uit is weer vragen.

Dit programma is toch veel te verslavend joh haha. Ik ben bijna bij met Videoland, ga daarna maar gewoon online verder kijken denk ik :’)

1 like

Haha ik volg het ook online trouw iedere dag!

Me haha

6 likes