Komt er morgen nou een vuurkorf moment of gewoon een recap aflevering?
Zondag is altijd recap en maandag vuurkorf
Aha ik zag namelijk in het voorstukje voor morgen Holly opeens in vol ornaat bij de vuurkorf staan, maar dat zal dan maandag zijn!
Volgens mij geniet ze wel van alle aandacht. Anders had ze maar veel duidelijker moeten zijn
Neeee dat vindt ze niet classy om dat zo duidelijk tegen hem te zeggen.
Trouwens gwindo kreeg direct de mogelijkheid om iemand uit te nodigen in de hideaway en daarna kon hij nog apart met Nina praten maar toen Sandra kwam kreeg zij niks van dat aangeboden zegmaar? Ik denk dat zij er helaas zo weer uitgaat. Ze treed niet zo op de voorgrond en dan word je al snel vergeten als je er zo laat in komt.
Koen ziet eruit als een Aliexpress Prince Charming van Shrek en zo gedraagd hij zich ook
vind het trouwens typisch dat er 3 nieuwe zijn en ze alleen praten met de mensen die er al zaten, of zouden ze niet mogen koppelen met elkaar?
Die mogen volgens mij ook gewoon met elkaar (Want moest meteen denken aan Eilish & Gianni van vorig seizoen, die kwamen ook tegelijk als nieuwelingen binnen. En zijn nu nog steeds samen!)
Ik irriteer me dood aan Loesje en Koen, vooral Koen echt bah, en Loesje blijft maar een beetje met hem mee praten en mooi zitten zijn zo van oh dankje en oh ja snap ik etc. Met zo’n rare grijns? Zit volgens mij niks in qua humor of spontaniteit. Alles zo correct en beheerst ofzo?
Nee, “classy”
Ik vind ze allebei superongemakkelijk en hoop dan ook dat ze er snel uit gaan
Die mochten bij de eerste koppeling na hun binnenkomst ook niet met elkaar koppelen, toch?
Aah zo, misschien niet meteen inderdaad. Maar ze waren wel erg snel bij elkaar.
Jaa loesje denkt volgens mij na over elke stap die ze zet en elk woord wat er uit haar mond komt. Het is heel gemaakt. Bij iedereen kun je wel karaktertrekken zien. Maar loesje is een soort pop.
Oh wauw wat leuk! Ik vond haar heel leuk. Zou ze het alleen doen? Kan natuurlijk dat ze haar vriend niet toont op social media maar ik zie foto’s voorbij komen van “Sha’s gender reveal”, dat lijkt me toch een beetje vreemd als de vader gewoon in beeld is. Of hij moet dat onzin vinden
Echt een griezel, ik dacht trouwens dat hij Jeffrey heette en toen moest mijn zusje heel hard lachen maar wist wel dat ik Koen bedoelde lol
Wat een drama aflevering hahahaaa zo typisch ‘EEN TERUGKERENDE ISLANDER’ net nu Loesoe in een koppel zit met The Weeknd
Tering wat saai dat Deniz weer terug is
Pffff Loesje is zooooo saaaaiiii. Wat dat betreft is het jammer dat Deniz terug is. Blijft ze er nog langer in.