Maar wel zo’n typische man die heel volwassen alles wil bespreken en er dan volledig omheen lult om problemen te vermijden (en dan verbaast zijn dat dit ook niet werkt). Het is duidelijk dat hij Rowena interessant(er dan Aleksandra) vindt en in alle gesprekken met Aleksandra dan die vaagheid: “jaa we zouden altijd openstaan voor anderen en kijken wat er gebeurt en jaaa wie weet he, alles kan zomaar. Als het hoort dan komen we wel weer bij elkaar uit.”
dit. en nu de in zijn ogen kinderachtige reactie van aleksandra overduidelijk gebruikt om te legitimeren dat hij interesse heeft in rowena.
Zou je mij de link ook kunnen pm’en?
Die manier van praten van Lotte doet me heel erg aan Isa Hoes denken, zowel qua stemgeluid als intonatie.
Hoe vonden jullie de eerste UK aflevering? Ik vind die surferchick maar niks, Laura was een veel leukere surferchick! Merk dat ik sowieso de hele tijd met vorige seizoenen zit te vergelijken, maar dat deed ik vorig jaar ook, dus zal wel snel over gaan
Mag ik vragen waar je de uk versie kijkt?
Komt de UK aflevering pas een dag later op videoland, weet je dat toevallig?
Geen idee of het daarop komt, dat heb ik niet, woon ook niet in NL, ik kijk het via een streaming site. Heb de link via PB gestuurd (ook aan @Gatenplant)
Ik vind het jammer dat sommige mensen amper in beeld komen. Nu is het de hele tijd Alexandra met haar gejank om Matthy.
Tijdens de recoupling gaven sommigen aan dat ze zo’n goede connectie hadden. Maar daar zie je helemaal niks van terug tijdens de afleveringen.
Ik heb echt een zwak voor Matthy. Hij reageerde tenminste bescheiden toen hij tot best body werd verkozen itt Denzel
Ja maar het is wel waar, beter dan dat gekwijl van, ik zal niks doen, want ik ben gek op jou, blabla en de next day is dat voorbij.
Zou je mij ook die link kunnen sturen?
Ik vind die Alexandra echt een beetje wanhopig met haar gejank. Zou zelf echt heel erg hard wegrennen van zo’n types.
Maar wat is er dan waar? Door de vaagheid probeert hij te ontwijken om dat gewoon te zeggen: “ik vind jou niet leuk genoeg en daarom wil ik graag bij haar zijn en haar leren kennen”. Dit is echt zo’n praatje waarna je denkt ‘oke dus er is nog een kans’ en een week later zie je hem in de kroeg zoenend met zijn nieuwe vriendin.
—
@punaise ik geloof dat het dit jaar helemaal niet op Videoland gaat komen. Ze kondigen namelijk niets aan ervoor dus waarschijnlijk zetten ze alles in op hun eigen versie.
(Mijn allereerste bericht op dit forum yay)
Moet zeggen dat ik ook een beetje op Aleksandra ben afgeknapt. Vond haar in het begin nog wel leuk, maar dat gejank over Matthy telkens… tjonge. Ben heel benieuwd hoe Matthy + Rowena gaat uitpakken
Haha ik doe precies hetzelfde!! Ik denk steeds: pff jullie zijn niet zo leuk. Maar hopelijk dat het inderdaad even wennen is. Verder is die eerste aflevering altijd iedereen zo ‘perfect’. Nog geen drama
Nee zaterdag alleen recap en dan zondag weer nieuwe aflevering. Of ik moet ook niet opgelet hebben
Kan de uk versie misschien in spoilers oid worden geplaatst aangezien hij nog niet uit is in NL? Want ik vind het nu lastig om tussen de love island NL berichten ook al love island uk spoilers te lezen. Terwijl ik de uk versie wel wil kijken als hij uit komt in NL.
Edit: of een apart love island NL en UK versie komen? Maar dat lijkt me misschien wat veel.
UK versie komt pas eind juli op Videoland! De 29e volgens mij. Maar denk dan wel veel (alle?) afleveringen in een keer. Ook fijn!
Oh yes! Dat is nog redelijk vlot :). Dus zou fijn zijn als opmerkingen over.deze serie tot die tijd in spoilers kunnen :).