UK aflevering 46
Zo wat vond ik die “we are exclusive” van Tyler en Kaz irritant zeg. Sinds haar gedrag richting Matt ben ik zo op haar afgeknapt. Tyler vond ik voor casa amor leuk maar daar snap ik nu ook niks meer van: ik vind hem kinderachtig, vervelend en hij is slecht in volledige zinnen vormen
Wel eindelijk een challenge die voor wat drama zorgt, en dan vooral bij Jake en Liberty natuurlijk. Ik vond hem al nooit zo boeiend maar sinds casa amor is ie wat mij betreft echt door de mand gevallen. Het gesprek ook op het einde tussen hun 2, op dat dakterras, kwam zo onoprecht over. ZO blij dat die meiden daarover ook zeiden “eh denk je niet dat ie zegt wat je wilt horen?”
Die Aaron vind ik trouwens een partij irritant. Na die opmerking over Chloe en “past your prime” zijn had ie het eigenlijk al verpest haha dat was na 10 minuten ofzo
Maar ik heb ook niks met Mary dus dat scheelt.
Love Chloe wel steeds meer haha zij is zooo grappig. Heerlijk hoe hartelijk zij kan lachen, en die gezichtsuitdrukkingen
Ik vond haar in het begin ontzettend irritant en ik ben benieuwd of het voor de “Videoland-kijkers” net zo bijtrekt
US aflevering 22
Ah het vertrek van Josh gezien toen dat shot begon met beeld en zonder geluid was het al duidelijk dat het iets ongeplands zou zijn. Zielig
Benieuwd hoe dat verder loopt! Die nieuwe 2 mannen lijken me leuk en ik vind Cash hypocriet, begint nu irritant te worden