Ik vond Melany ook echt irritant met dat gejank tijdens dat gesprek met Rowena, en Matty die dan toch weer toenadering zoekt bij Aleks.
Ik ben wel benieuwd of deze Nederlandse versie op een grote flop gaat uitlopen. Volgensmij is het dat nu al een beetje qua kijkcijfers, maar ik weet niet of ze er Videoland ook bijtellen. Dan komt er over 5 weken een winnend stel uit de villa dat denkt helemaal instafamous te zijn etc. en dan blijkt dat heel Nederland is afgehaakt
Maarja, de Engelse is ook gewoon leuker⦠Ik blijf alleen maar kijken omdat ik al Videoland had (en tijdens klaarmaken in de ochtend een simpele tijdsbesteding).
Haha ja! Ik doe het ook tijdens makeuppen enzo. Ideaal!
Er komt een nieuwe Islander!
Ja toen hij dƔt zei, zat ik echt van
Maar we hebben juist meer drama nodig.
Wanneer is de volgende recoupling? Het duurt allemaal zo lang.
Ik hoop vanavond.
Wat vinden jullie van de nieuwe jongen Miles? Vindt hem een knappe jongen, maar weinig inhoud heb ik het idee.
Ja ik vind het ook wel sneu voor Stenn. Ik vind hem echt wel lief en oprecht over komen maar heb niet het gevoel dat Chey hem echt leuk vindt
Volgens mij is Chey alleen met hem, omdat het zo wel makkelijk is. Zie die twee ook echt geen relatie krijgen. Vraag me ook af wat Chey daar doet, want krijg niet de indruk dat ze er is voor de liefde. En ik vind Aleks en Seba het leukst. Matthy schijtirritant.
Wat een neerbuigende opmerking van Chey tijdens het cocktails drinken: āhet gaat niet alleen maar om uiterlijk he Aleksā¦ā
Of nouja, de opmerking zelf was niet neerbuigend maar de manier waarop ze het zei was heel neerbuigend.
Zag op instagram dat we vanavond weer kunnen stemmen in de app. Het zal wel gaan over de vraag met wie Miles op date moet
Ik vind Aleksandra en Sebastians juist heel erg irritant.
Vond Matthy in het begin echt leuk maar na die hele situatie met Aleksandra/Rowena/Melany vind ik hem echt een sukkel Stenn is mijn favo samen met Jarne. Vind de vrouwen wel een beetje dramaqueens eigenlijkā¦
Ik dacht dat er gisteren wel een recoupeling zou zijn maar dat is schijnbaar dus niet elke week?
Vorige week was het op maandag dacht ik? Dus ik hoop vanavond!
Als ik zo even snel door de aflevering heen ātoggleā zie ik niet iets wat er op lijkt
Wat praten de mensen in love island allemaal sloom haha
Die logica van Matty hahah, Rowena trekt alle dekens weg dus ik ga maar op de bank liggen - ook gewoon zonder dekens haha
Matthy steeds met zān āik wil iedereen te vriend houdenā
seba is 24 en heeft het leven al uitgespeeld.