‘‘Terwijl Chey terminaal zit te wezen…’’
Kga stuk
‘‘Terwijl Chey terminaal zit te wezen…’’
Kga stuk
Zou me niks verbazen dit, duurt ZO LANG allemaal ongelooflijk
Hoor dr nu niet meer kreunen en steunen #sheejacteerneej
die loco ro laat anderen ook lekker het vuile werk voor dr opknappen haha
Mocht er een nieuw seizoen komen, dan mogen ze er wel meer vaart achter zetten. Sneller nieuwe mensen erin, sneller herkoppelen en sneller mensen eruit
Gaat ze nu net zo vaak zeggen dat ze zich niet lekker voelt als dat ze Denzel kent uit EL-EEJ?
‘Wij weten hoe de wereld in elkaar zit’
Meids
hahha ‘Chey zit even terminaal te wezen’.
Hoe wordt bepaald wie als eerste mag kiezen? Of heb ik dit gemist
Ja ik vind haar ook zo onoprecht, lijkt wel een act.
Huhhhh? Ik ben nu bij de recoupeling?!
Vind het stom want nu mogen eerst alle koppels kiezen die eigenlijk al vrij vast in een koppel zitten. Als Rowéna bijvoorbeeld als eerste mocht kiezen en idk Denzel had gekozen, was het helemaal anders gelopen.
Ik denk dat de productie gewoon de volgorde kiest die voor de meeste drama zorgt? Hoewel ze dan beter Rowena als eerst hadden kunnen laten gaan, maar misschien willen ze de spanning erin houden ofzo
Lekker voorspelbaar allemaal weer
Ik ben geloof ik in de minderheid, maar ik vond Sebastiana juist extreem irritant deze aflevering. Ik vond het gesprek van Chey en Denzel helemaal niet zo erg? En de reactie van Seba echt extreem overtrokken. En al de tweede chick die zo agressief zegt te zijn, na ‘loco’ Ro, maar ze zouden allebei nog geen deuk in een pakje boter meppen, denk dat Chey ze nog wel tegelijk kan hebben.
Ben overigens ook geen fan van Chey verder, vond het echt heerlijk hoe de voice over haar belachelijk maakte met haar gezeur over hoe rot ze zich voelde.
uk rip sherif ik was bijna verliefd hij was zo chill rustig en hij lijkt op stormzy… zou hij er echt uit zijn gekickt door wanken in de jacuzzi?? ergens anders zag ik screenshots dat hij zou hebben gevochten maar hoe betrouwbaar dat nou is… raar hoe er 0 aandacht aan werd besteed trouwens /spoiler]
Ik las ook dat hij een telefoon naar binnen zou hebben gesmokkeld, dus dat is al theorie nummer 3 . Denk dat het als het is afgelopen pas naar buiten komt wat er echt gebeurd is.
Ik vond de reactie van Amy op dat Lucie en Joe ook exclusief zijn echt annoying, waarom kun je niet gewoon blij zijn voor iemand anders, het maakt dat zij en Curtis exclusief zijn (“half-girlfriend”) toch niet minder? Vond haar eerst wel leuk, maar hierdoor toch minder…
Ik ben echt fan van Amber en Michael, alhoewel ik nog steeds het idee heb dat Amber er voornamelijk zit om bekend te worden. Maar ik vind haar desondanks heel leuk, houd van die reacties van haar. Die nieuwe dude ziet er ook gewoon veel ouder uit dan 21
Ik vind het zo zonde wat Chey met haar lippen heeft gedaan…
Seba reageerde echt heel overdreven, maar ze heeft wel een punt toch? Chey is er wel mee bezig of ze meer opdrachten krijgt… En arme Stenn, laat iemand hem verlossen van Chey.