Love Island (Deel 1)

Woohoo vanavond drama! :innocent:

1 like

Jaaaa! En volgens instagram mogen we vanavond stemmen. Hopelijk eindelijk een koppel wegsturen…

1 like

Ik hoop heel erg dat Stenn even zijn slag gaat slaan bij een van die nieuwe vrouwen. En misschien Matthy. Is Melany eindelijk bij haar zogenaamde droomman, gaat ie er weer vandoor. Zou toch mooi zijn :innocent:

4 likes

Jaa daarom!! Stenn moet even actie ondernemen. Gezien de leeftijd van de twee nieuwe vrouwen vindt de productie dat ook denk ik :innocent:

1 like

Neeee ik hoop dat zij achter Stenn aan gaat en chey boos word en er héél veel drama komt.

Hahah dat mag ook. Zolang chey maar boos wordt.

4 likes

Hopelijk leest de productie mee :wink:

1 like

Nou de vader van Stenn is ook klaar met Chey

27 likes

Direct na de uitzending kunnen we stemmen via de app!

Ik kijk! Maar altijd maar beetje half ofzo haha. Ik vind het zoveel gezeik. En die stem van Melany. En Jeeeeetjeeeee-Lotte. Haar stem trek ik af en toe ook niet.

4 likes

Ik kijk nu op Videoland, maar het is die van gister denk ik?

Yes dan kijk ik!

1 like

Ik kijk ook, maar begin nu pas!
Wil zo graag mensen wegstemmen omg.

Haha ja die vind ik ook niet zo tof. Soms vraag ik me af waarom ik blijf kijken. Hoe veel afleveringen zijn het totaal?!

1 like

Ik vind de nieuwe meisjes niet heel leuk tbh

2 likes

Ooooooh thirsty dm’s van Chey en Denzel naar elkaar, Chey valt weer lekker door de mand

6 likes

Omg Chey ook echt in de aflv van gister; Maar niet zeggen dat het in een jet was, zeg maar vliegtuig. :face_vomiting:

15 likes

Ahw ik vind Stenn zo’n cutie, hij verdient zoveel beter. En vond die Teddie ook maar een monotone stem hebben en volgens mij kan zij niet lachen.

2 likes

Kyara lijkt me een beetje ordinair

1 like

Goeie goden ik vind Chey echt vreselijk

2 likes