Love Island (Deel 1)

Die Kyara heeft zoveel haar en zo lang. Ik weet niet waarom maar het ziet er slordig uit en alsof je alleen maar haar ziet en niet zo goed haar gezicht. Bij Sebastiana denk ik soms ook: “Doe je haar even omhoog.” Alleen bij haar ziet het er nog wel iets verzorgder uit

Jaa vind het bij Kyara een beetje ordinair staan. Zo van die lange zwarte slierten. En haar make up ook slordig en vooral veel. Verder nog geen (inhoudelijke) mening over haar kunnen vormen.

1 like

Weet iemand hoe laat exact love island op videoland staat?

20.15/20.20. Maar hij staat dan nog niet op de hoofdpagina van al je bekeken programma’s zeg maar. Even naar de pagina van love island zelf gaan

1 like

Als dit echt is wat er is gebeurd vind ik het echt extreem overdreven?

Even in een spoiler (als het lukt) want kijk op Videoland. Maarrrrrrr

ik kan Chey echt niet aaaaaaaan. Zo vals :frowning:

6 likes

Komt chejneej weer met haar ‘levenservaring’ aan hahahaha man man man

8 likes

Sowieso dat Chey vanavond naar huis gaat, als de mannen mogen kiezen want niemand kiest haar toch? Oh misschien Denzel trouwens…

Huh is love island nu ook? Ik dacht alleen werkdagen

Edit: ik loop altijd achter maar nu nét helemaaal bij, haha! Ik ga snel kijken.

1 like

Daar kwam ik ook net achter :sweat_smile:

1 like

Ik hoop dat ze naar huis wordt gestuurd inderdaad

2 likes

En dan dat wijzen en ‘laat me uitpraten’ aarrrgghh :joy:

Elke doordeweekse avond, zaterdag een recap van de week en zondag weer een nieuwe aflevering! :blush:

Ik kijk het elke ochtend tijdens het opmaken… Ik bedenk me dus nu pas dat ik inderdaad al paar x op maandag ochtend gewoon heb gekeken :joy:

Vet dom!

1 like

Ik weet niet precies waar de mensen die op tv kijken nu zijn (ik kijk op videoland) maar woehoeeee go Stenn :tada::tada:

1 like

Oh wow zover was ik nog niet hahaha. Ik dacht ook enkel werkdagen

Op tv lopen we achter, dus nog niet veel spoilers please.

Wel binnen dezelfde aflevering toch? Of loopt tv ook nog een aflevering extra achter?

Oh sorry, maar wel dezelfde aflevering toch? Ik kijk nu aflevering 21 iig op videoland (omg ik heb dus 21 keer 45 min = 15 uur hiernaar gekeken?!?! exclusief die stomme recaps maar toch wat erg)

4 likes

Jarne wil gewoon nöken

11 likes