Love Island (Deel 1)

Same! Ik gun haar ook echt beter dan Denzel.

Ik vind het ook zo random hoe beslist wordt wie als eerste mag kiezen. Eigenlijk zouden ze de volgorde ook aan de kijker moeten overlaten.

1 like

Voor de mensen met videoland, hij staat live!

1 like

hhaha vet random, Stenn en Rowéna samen? Dat leeftijdsverschil is denk ik toch best wel groot?

Ik dacht exact hetzelfde! De jongens die nu net hun 6v-examen afgerond hebben, zijn verre van volwassen.

Haha ik vind Sebby echt wel heel leuk

9 likes

Keek vandaag een stukje livestream van Chey en Noah. Toen zei Chey dat Denzel het had gezegd tijdens het eten, en dat er tijdens het eten nooit gefilmd wordt. Dus dat daarom het niet is uitgezonden.

Hahaha Sebby. We moeten seks hebben naast het ziekenhuis :joy:

1 like

Vind Sebby echt grappig in deze aflevering :joy:

2 likes

Ik heb wel eens gelezen/gehoord dat dan de microfoons en alles verwisseld worden en er wordt schoongemaakt enzo.

1 like

Ik vind t nu alweer zo saai en die challenges echt onboeiend.

haha Bradley met z’n vriendenboekjesvraag, ‘wil je deze zin voor me afmaken
’

1 like

Hahaha die broekjes :smirk:

Ja en dus weer geen recoupeling maar morgen pas :angry: Al laat de promo voor morgen wel gewoon zien dat Rowéna er in blijft, en ook met Stenn gekoppeld is - althans ze zitten samen aan een tafel?

1 like

Heb het idee dat de twee “kampen” bij de dames veel minder is! Sowieso is de sfeer zoveel beter nu Chey weg is

11 likes

Ik vind haar ook echt een schijtwijf, zeker gezien haar leeftijd vind ik haar gedrag super irritant.

3 likes

Leuk dat Bradley die vragen stelt tijdens zn dates, hij heeft er wel over nagedacht. Vind hem toch wel sympathiek.

2 likes

Ze mogen trouwens wel wat minder spoilen bij de voorstukjes voor de volgende dag want je weet nu al dat Bradley Rowena niet kiest omdat zij aan een tafeltje zat met Stenn

4 likes

99% zeker dat ie Melany kiest!

Jaa dat idee heb ik ook! Word zoveel meer gelachen nu.