Vind haar echt overkomen als een slimme, aardige en verstandige meid. En vind haar naam heel cool.
Elke x als Denzel over seks praat cringe ik zooo hard
Ik hoop dat het wat wordt tussen Makiko en Jarne. En zo te zien hebben ze wel een goede klik.
Ik vind haar met de dag leuker worden
Ik vind Sebastiana ook juist heel leuk! Ze is eerlijk en ik kan haar humor ook echt waarderen haha
Ik erger me niet echt aan haar tot nu toe. Soms kan ze wel een beetje overdreven doen.
âJullie hebben allemaal ondertiteling hoorâ
im here for makiko en jarn
Ja dit haha.
God wat zat Jarn er net toch lekker bij
Ik vond het wel hilarisch toen dat nieuwe meisje zo over zân accent begon. Toen zag je hem echt even zo verbaasd kijken. Denk dat die gast weinig kritiek in zân leven heeft gehad
(over zân uiterlijk dan hĂ© haha)
Ik vind Jarn echt steeds leuker worden
.
Ik vond vandaag beetje saai weer. Hoop dat er wat koppels gaan veranderen.
En morgen zullen ze wel wat met de stemming doen toch?
Weet iemand waar die roze broek van Lotte is?
Jazeker, Bershka! Ro haar gele broek komt daar ook vandaan.
Held! Had al het idee dat het dezelfde broek was haha.
Ik vind die Maikiko ook echt een leuke meid! Leuker dan Lotte iig. Lotte is zo dozerig.
Update: oeps broek is inmiddels besteld bij Bershka.
Jarne is ook pas 24 haha hoe dan
Ik zou het wel jammer vinden als Lotte en Jarne uit elkaar zouden gaan
Makiko lijkt me een leuke meid. Al denken sommige mensen dat ze het alleen maar mee doet omdat ze bekend wil worden ze deed ook mee o.a. aan de zwakste schakel.
Las trouwens op Insta dat veel mensen het nogal lomp/discreminerend dat de voice-over Makiko haar naam net kon uitspreken. En was benieuwd wat jullie mening hierover is?
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/kijkers-boos-op-voice-over-love-island/ar-AADd8AW
Persoonlijk vond ik het nog wel mee vallen. En volgens mij bedoelde hij het ook helemaal niet zo.
Ik heb net de nieuwe aflevering gekeken en wilde ook al posten over die naamgrapjes, zo niet grappig. Vind ik wel vaker bij die voiceover, maar nu slaat ie wel echt de plank mis.
Ik vind Makiko echt leuk trouwens! Ben benieuwd voor wie ze gaat kiezen