Love Island (Deel 1)

Haha ik ben opnieuw begonnen omdat ik baalde dat ik voor Mason had gekozen ipv Levi. Nu ben ik eindelijk weer bij dag 8, waar ik eerst ook was.
Gaat echt veeeel te veel vrijetijd in dit spel zitten man, haha.

1 like

Vanaf 24 september komt ook de Australische versie van Love Island op Videoland!

6 likes

Yaaaaay!!

Ahhhh net de finale gekeken!! Zo leuk maar val nu wel in een gat. Keek er elke dag zo naar uit om het te zien haha

Hahaha same! :joy:

1 like

Ik ben hem nu aan het kijken. Heb het proberen uit te stellen omdat ik er niet aan wil geloven dat het over is. Haha lameeee

1 like

Hahaha grappig. Ik heb Levi gedumpt voor Jake nadat ie was vreemdgegaan met Cherry :joy: Heb er inderdaad ook al geld aan uitgegeven. Best triest :sweat_smile:

1 like

Haha dat had ik ook gedaan! Maar toen heb ik de aflevering weer opnieuw gedaan omdat ik spijt had :see_no_evil:

2 likes

Je hebt een code die je kan invullen in het menu en dan krijg je gratis muntjes en van die vip-dingen om verder te spelen! Je klikt op het tandwieltje en klikt vervolgens 5 keer op het woord ā€˜Settingsā€™

Bij mij is het al een keer gelukt! Was heel chill haha, alleen weet de code niet meer. Vond hem iig op reddit, dus is het googelen waard

2 likes

Oh ja die van mij was Paper

Hopelijk werkt het nog! Ik heb trouwens ook Levi gedumpt voor Jake omdat ik Jake veel liever en leuker vondā€¦ na die hele cherrygate was ik echt klaar met Levi

1 like

Ik had juist voor Mason gekozen, maar hij ging vreemd met Cherry. Toen was ik even met Jake, maar daarna al snel gekoppeld aan Levi. Haha dit klinkt wel heel raar

Ik ben nu voor Jake gegaan na Levi maar Talia was bij mij ook een optie!

1 like

Ik was vandaag in de sportschool en ik zag een ā€œechte Leviā€ :joy:
Hij leek gewoon echt op hem, hahaha dit is belachelijk.

6 likes

Vandaag de finale! hahaha ben benieuwd.

Paswoord is ā€˜avocadoā€™

2 likes

Vond dit wel grappig :see_no_evil:

5 likes

Hahaha ja ik moest er ook om lachen. Jack!
Hebben jullie het geld gedeeld met Levi/Jake/Mason/Talia?

Ik heb het gedeeld met Jake. Ookal zat ie wel bitchy opmerkingen te maken over dat ik met veel mannen heb gezoend enzo. Eerst Mason, toen Levi en toen Jake dus haha. Vond de finale wel wat tegenvallen eigenlijk.

Heb jij het geld gedeeld?

Ik bedenk me net: ik had ook met Mason gezoend vlak voordat ie wegging. Maar dat hebben ze helemaal niet in die terugblik gedaan.

Heb het ook gedeeld, haha wat braaf eigenlijk. Heb echt amper sensatie opgezocht in dat spelletje.

Ze zeiden wel dat ze werken aan een tweede deel. Hoop dat ie snel komt hehehe.

Ik heb het geld gedeeld met Jake. Ik ben nu maar opnieuw begonnen en voor Talia gegaan, kijken hoe dat loopt.