Love Island (Deel 1)

Hahahahaha, shit you’re busted!

:joy: gelukkig deed ik niet mee

Ok LOVED IT
nu alle dirt lezen

1 like

Liv :heart_eyes:

Weinig dirt eigenlijk over seizoen 3 uk!! Vond t wel echt heel leuk. Had het niet ook meer afleveringen dan de Australische versie? Of leek dat maar zo

Geweldig! Vond het ook leuk dat Kem zijn moeder dat zo noemde dat ze dat zo fantastisch vond. Volgens mij zijn geen van de deelnemers nog samen maar is al lang geleden dus niet zoveel dingen als bij de Australische. Ik vond dit ook echf t een leuke groep. De Australische deelnemers die hadden veel minder zo’n verbonden gevoel ofzo volgens mij. En casa amor en ontmoeten Vd ouders maakt t ook wel iets echter ofzo. Wel jammer dat alle relaties voorbij zijn. Dat is bij UK 2018 wel leuk, dat er een paar koppels echt nog een relatie hebben

1 like

Wat moet ik nu met al mijn vrije tijd?? :sob:

Jess & Dom zijn pas getrouwd!

1 like

Ohhh echt!! Wat leuk!!

4 likes

Nu al zin in!

Love it

Echt stom dat Dani en Jack uit elkaar zijn :pensive:

neeeeee meen je dit :frowning:

Noooo echt?! Zie nog wel instastorie op Dani haar instagram van Jack van 13uur geleden

https://www.unilad.co.uk/articles/love-island-winners-dani-and-jack-have-split-up/

Ah, wat treurig :disappointed:

Ben wel benieuwd naar de Christmas reunion aflevering

2 likes

Hier staat weer dat ze niet uit elkaar zijn en dat zij het gewoon in een ruzie online heeft gegooid.

5 likes

Zie nu op haar insta dat ze een ruzie hadden inderdaad en het nog aan is!

1 like

Ja maar hoe raar is hun relatie ook eigenlijk als je er echt over nadenkt. Lijkt me echt verschrikkelijk en heel moeilijk! Eerst ben je gewoon een ‘nobody’ (ofja Dani niet echt door haar bekende vader), maar dan in een paar weken staat gewoon je hele leven op z’n kop. Eerst word je een paar weken geïsoleerd van de buitenwereld (met tientallen camera’s op je hoofd), en opeens kun je niet meer normaal over straat en ben je fucking bekend in Engeland en daarbuiten, je hebt opeens een relatie (met iemand die je in het ‘normale’ leven helemaal niet kende), en moet daar opeens allemaal mee omgaan. Terwijl je elkaar nog helemaal in de gewone wereld moet leren kennen en een relatie moet opbouwen terwijl heel Engeland meekijkt en je beoordeeld. Ik vind dat psychologisch gezien best interessant.

Edit: dit is trouwens niet per se een reactie op jou :smile: Wel leuk dat ze toch nog samen zijn!

3 likes