Love Island (Deel 1)

Jaa precies, vind dat ook zo gek! Vind ook gek dat ze zelf de afleveringen pas zien als ze eruit zijn en wat de wereld dan allemaal over hun heeft gezegd en gedacht. Dan moet je in geval van Dani en Jack echt 40 afleveringen terug zien terwijl je ook direct wordt geïnterviewd en gevraagd over de afleveringen.

Ik kijk nu naar kerstreunie! Ben benieuwd :slight_smile:

Is die ergens terug te kijken? Hij staat niet op Videoland toch?

Ik keek het via deze link: https://ww2.watch-series.co/series/love-island-season-4-episode-100

2 likes

Vond je het de moeite waard om te kijken?

Wat is jullie favo seizoen?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

0 stemmers

Mwah, het was wel grappig als vermaak. Ik moet studeren voor tentamen dus heb het gekeken in mijn pauze en dat was prima.

De Kerst special staat nu ook op Videoland! :cheer:

1 like

Niks topt Chris & Kem :heart:

3 likes

Ik zie net op facebook van RTL dat er een nederlands seizoen van love island komt!

4 likes

Ohhhh dat vind ik echt heel leuk!

Wat fantastisch :scream: hopelijk niet zo teleurstellend als ex on the beach

We moeten nog wachten tot mei zie ik. Hoe leuk zou het nou zijn als iemand van hier zich op zou geven

Ok ik heb altijd geroepen dat ik daar aan mee zou doen als 't naar Nederland komt haha maar dat zijn van die dingen waarvan je eigenlijk niet verwacht/hoopt dat 't gebeurt. Ik vind 't concept zo leuk maar wil helemaal niet op tv dus dan wordt 't lastig.
Ik zie alleen zo weinig info, ligt wellicht aan m’n mobiel, maar @Bertha waar zie jij mei? En ik neem aan dat 't dan net zoals uk zo goed als live is?

Jaaaaa geef je op!!! Ik had een artikel van de telegraaf gevonden:

Haha ik kom die site van rtl niet eens op @Bertha, ik denk dat er veel geïnteresseerden zijn

Hahahaha probeer in vier verschillende browsers

Ik hoop dat het in NL niet zo’n ordinaire bende wordt zoals ex on the beach en temptation.
Ik vond loveisland UK niet persee heel ordi… soms wel maar meestal niet haha

2 likes

Er doen ook Belgen mee. En één van de presentatoren is de zoon van Gertjuhh.

Ik was gister begonnen met seizoen 4 alleen heb per ongeluk ergens gelezen wie de winnaars zijn. Dus nu wil ik een ander seizoen gaan kijken, zouden jullie 1, 2 of 3 aanraden? :smiley:

2

1 like

ja 2 is heel leuk!