Love Island (Deel 1)

Ik kijk nu seizoen 2, ben al op de helft ongeveer. Ik heb echt een hekel aan Kady. Wat een schijnheilige trut is dat zeg. En lekker slutshamen ook over je “beste vriendin” en in Zara’s gezicht zeggen dat niemand over haar oordeelt.

Ik vind Zara ook heel irritant, maar heb wel medelijden met dr. Alleen ze is zo saaai, ze heeft echt geen persoonlijkheid.

Ik wil heel graag met iemand zeuren over deze mensen.

Wooooow wat erg! Jeetje :slightly_frowning_face:

Ahhh Mark & Millie van Love Island Australia zijn uit elkaar. Vond ze stiekem best wel leuk samen!

De enige leuke 1 aprilgrap van vandaag (hoe vet zou dit zijn though!)

6 likes

Ik ben al eventjes klaar haha, ik heb volgens mij alles in 2 weken gekeken ofzo?

Toen was ik er ook wel helemaal klaar mee.

Ja vond ik ook! Het wordt nog wel leuker, dus zou wel blijven kijken. Soms sloeg ik stukken over, groot deel vd tijd zijn ze natuurlijk met elkaar over elkaar aan het praten (logisch want waar moeten ze het anders over hebben). Dus dan spoelde ik door naar de sensatie :smiley:

1 like

Heb de afgelopen periode hele seizoen 1 gekeken. Mooi en makkelijk vermaak tijdens huishoudelijke taken.
Vond het wel een heel leuk seizoen!

Ik vond 3 en 4 het leukst ik vond bij 1 en 2 juist geen leuke personen zitten. Maar ik vind sowieso de eerste twee afleveringen altijd maar saai.

Ik zag net een trailer van loveisland nl :star_struck::star_struck::star_struck:

2 likes

Leuk! Ben zo benieuwd. Zal het een mix worden van Nederlanders en Belgen aangezien de zoon van Gert het mede presenteert? :grimacing:

Ja! Ik zag op vier.be dat daar ook al flink reclame wordt gemaakt. Deze week worden de eerste islanders gepresenteerd toch?

1 like

Net zijn ze bekend gemaakt! Wat vinden jullie ervan?

1 like

Oh wat ongemakkelijk die dansjes, het duurt allemaal net ff te lang. Vaak kan je pas echt wat over die mensen zelf zeggen zodra ze beginnen te praten… Wel weer ERG afgetraind allemaal natuurlijk.

Ik had me trouwens opgegeven en hoorde pas dat 't niks was geworden toen de reclames al waren begonnen :+1: haha top

1 like

Haha lekker handig.
Idd van die standaard fitboys en Girls maarja.

Ben ook benieuwd of de opnames nog lopen terwijl het uitgezonden wordt. Bij love Island UK kan je als kijker ook stemmen op favoriete koppels enzo, hoop dat dat bij ons ook zo is.

1 like

Jeetje het zijn inderdaad allemaal fitboys/girls. Ik vind het wel verfrissend om eens geen opgespoten lippen, borsten en billen te zien.

8 likes

Ja ik denk wel dat er overlap is want toen ik dat aanmeldformulier invulde was het “ben je in mei/juni minstens 3 weken beschikbaar?” ofzo, dus vraag me wel af of 't even lang duurt want van begin tot eind in UK is 6 weken volgens mij. Weet 't niet zeker meer maar dacht sowieso niet meer dan 4
En in de reclame ervoor zeggen ze ook “wie steelt de harten van Nederland” dus zal ook wel stukje interactie bij zijn
Meestal paar dagen verschil met uitzenden

1 like

Geen? Ik vind die lippen van Chey er vanaf de zijkant echt behoorlijk nep uit zien

1 like

True. Ik had beter kunnen typen: ‘minder’

1 like

Vanavond is het zover! Ik ben dus echt super benieuwd.

6 likes