Love Island (Deel 1)

Die voice-over. Vreselijk :face_vomiting:

En ā€œik heb een SMSā€ :joy:

2 likes

Denken jullie die Melany ook niet ergens van te kennen?

Ze doet me denken aan Laura Ponticorvo.

haha ja dat gevoel heb ik ook wel een beetje. Ze is wel redelijk bekend op instagram volgens mij, een aantal mensen die ik volg reageert ook vol enthousiasme onder haar fotoā€™s

ā€œI go-t-ta tehextā€ klinkt toch een heel stuk beter dan ā€˜ik heb een esemesā€™

3 likes

Ze heeft een poosje geleden meegedaan aan dit programma:

https://www.npo3.nl/bad-habits-holy-orders-nl/04-12-2018/VPWON_1297696

1 like

Ik zei dit net toevallig nog tegen mijn vriend. Maar ook geen idee waar ik haar echt van ken

Ik heb nu al zin om een koppel weg te sturen :upside_down_face:

OJA! Thanks. Ik heb echt zo lopen googelen. Maar daar herken ik haar dus van.

1 like

Pfff dat geluid is zo irritant. Soms praten ze zo zacht dat ik er niks van versta. En dan ineens die voice over die weer keihard klinkt :fu:

10 likes

Gaan jullie ook Love Island UK kijken?

Denk het wel, vond het vorig seizoen wel heel leuk. Alleen denk ik wel dat ik dat opspaar en eens per week kijk

1 like

Vind de deelnemers tot nu toe niet heeel leuk, beetje saai ofzo? ā€˜Mja hij vindt meerdere meisjes knap mehā€™ en dat duizend keer

2 likes

Pff wat een gezeur komt er uit melany zeg, weet ze wel aan welk programma ze mee doet.

3 likes

Jaaaa sowieso, kijk ik vanaf t begin, veel leuker dan dit

1 like

Lijkt me echt irritant als productie zijnde dat je de hele tijd die namen op het bed moet aanpassen.

8 likes

Hahaha daar zat ik ook al aan te denken

1 like

Ik ken alle namen nog niet

Ik kijk het ook, tot nu toe nog niet heel boeiend, maar dat heb ik bij de Britse serie ook altijd in het begin. Later als er wat ā€˜echte koppelsā€™ zijn gevormd vind ik het interessanter worden.

3 likes

Ik hoor iedereen alleen nog maar tegen elkaar zeggen dat ze elkaar beter willen leren kennen. Beetje eentonige gesprekken tot nu toe

1 like