Love Island (Deel 1)

Ik loop nog een beetje achter, ben pas bij afl 16. Maar vind Rosie echt een beetje vervelend? Die meid is zo ongelooflijk onzeker ook joh, ik heb het idee dat ze elk moment een zenuwinzinking kan krijgen :sweat_smile:

1 like

Rosie is echt een diva, hoe ze ook loopt zo overdreven waggelend met haar heupen :see_no_evil:

2 likes

Kijken jullie allemaal via videoland of is het ook mogelijk om al verder te kijken aangezien ze in Engeland al verder zijn met kijken? :relieved:

Ik keek eerst via Videoland maar nu ben ik daar al bij haha dus kijk via putlocker. Daar staat tot nu toe t/m aflv. 38 online

Alleen wel zonder ondertiteling, mijn Engels is prima maar sommige praten wel met een heel zwaar accent haha

1 like

Volgens mij is Megan alleen maar daar om zoveel mogelijk kerels te zoenen :roll_eyes:

1 like

Ja damn! Ik vind haar echt niet leuk.

Nee same word echt een beetje moe van haar, constant van de een naar de ander haha.


Hoeveel afleveringen zijn er in de UK uitgezonden?

Ik vind Megan ook niet heel leuk, maar ik vind dat hier wel duidelijk weer een verschil tussen mannen en vrouwen wordt gemaakt. Adam heeft al 4x van vrouw gewisseld, en dat wordt allemaal best okay gevonden, terwijl Megan door heel Engeland blijkbaar muggy Megan en een slet wordt genoemd. Terwijl ze alleen met Eyal redelijk serieus was en bij de rest niet echt dus mag ze eigenlijk gewoon lekker doen wat ze wil. Wat dat betreft was Adam veel meer muggy aangezien hij tegen al die meisjes heeft gezegd hoe geweldig en leuk hij ze vindt, hij liet ze echt verliefd op hem worden om ze vervolgens te dumpen.

1 like
Afl 29 herkoppelen na casa amore

Noooo Poor Georgia en Wes. Georgia voelde de bui gewoon al hangen, zo sneu. Vind haar echt heel leuk dus hoop wel dat ze blijft!
Ben trouwens ook heel benieuwd hoe het nu met die ex van Jack zal verlopen aangezien zij ook mee is door Sam.

Ben van aflevering 33 naar aflevering 42 gegaan want vind het echt een beetje langdradig worden en zag op Instagram al steeds spoilers voorbij komen :sweat_smile:

Ja snap ik, is inderdaad best langdradig allemaal haha. Ik ben nu bij 35 en gelukkig is het weer geüpdate dus kan weer rustiger verder kijken.
Alleen zie ik via YouTube vaak spoilers voorbijkomen :frowning:

1 like

Zo vervelend vind ik dat! Ben net het kijken van aflevering 42 weer door gegaan met 33 en ben inmiddels bij aflevering 39 haha. Verveelde me zo erg vandaag :joy:

Ik vind de laatste afleveringen zo saaai. Sommige mensen komen echt superveel in beeld en anderen amper, vind dat echt stom (en dat terwijl er iedere dag een aflevering is van 45 min!). Zoals de aflevering die nu op Videoland staat (weet effe niet hoeveelste dat is): alleen maar ingezoomd op de verhaallijn Dani en Jack en die van Georgia. De rest komt gewoon echt amper in beeld?
Ik wil ook weten hoe het met de nieuwe koppels gaat: Alex met zn nieuwe meid, Laura, Ellie en Samira met hun nieuwe jongens. Ik weet van sommige niet eens de naam zo weinig komen ze in beeld.

Ja en Adam?! Eerst was er zoveel heisa met hem en nu vergeet ik hem soms.
En wil meer Laura en hoop echt dat zij liefde vindt

@Mayou waar kijk jij? De aflevering van gister staat nog niet op putlocker namelijk :cry:

Echt mijn nieuwe verslaving dit.

Voor iedereen die vooruit wil kijken: https://ww1.watch-series.co/series/love-island-season-4/season hier staan alle afleveringen :balloon:

1 like

Held :raised_hands:

Spoiler aflevering 45

Ik vind die Dr. Alex echt steeds irritanter worden. Had hij eindelijk een leuke meid (Alexandra) die in hem is geïnteresseerd, hoort hij dat een nieuwe meid hem wel ‘ok’ vindt en gaat meteen zeggen dat hij zijn “opties” open wilt houden. Damn mate. Ook wel mooi dat die nieuwe al gezoend heeft met Jack. Jammer dat de mannen vanavond mogen beslissen bij de re-coupling want van mij mag Alex echt naar huis… :tired_face:

1 like
Afl 31

Ik irriteer me echt aan Josh :expressionless: ik vind het zo sneu voor Georgia :frowning_face: en ik vind het irritant dat hij haar niet gewoon even met rust laat en vervolgens verontwaardigd is dat zij boos doet. Het was duidelijk dat ze hem echt heel erg leuk vond en nu heel verdrietig is… mag ze? Ik vind Kaz (tot nu toe) ook niet leuk, maar Josh en Georgia waren samen mijn favo koppel :stuck_out_tongue_closed_eyes: