Love Island (Deel 1)

Aflevering 33 (20/07 Videoland)

Ik ben Laura echt zo zat. Vond het wel leuk dat ze Meg even op haar plek zette, maar daarna ging ze zoooo lang doorzeiken tegen Georgia.
Wel jammer dat Adam eruit is, en ook jammer dat Wes nu weer met Megan is, want hij kan echt beter krijgen zoals Laura al zei.
Hoop dat Georgia Sam ook echt leuk vindt, zou hun wel een leuk stelletje vinden.

Ik trek haar ook echt niet!! Zo irritant.

Moet zeggen dat ik dit seizoen niet zo leuk vond als vorig seizoen. Vorig seizoen waren er gewoon leukere stelletjes

2 likes

But she’s soo loyyyyalll

4 likes

En Georgia was echt overduidelijk degene die Jack zoende :sweat_smile: Je ziet aan Jack’s gezicht dat hij het een beetje ongemakkelijk vond en dat Georgia degene was die nog een tweede keer haar lippen op zijn mond probeerde te planten. Ik was eigenlijk aan het hopen dat ze die beelden op de een of andere manier gingen laten zien aan iedereen, maar helaas. En ze bleef ook echt met een stalen gezicht volhouden dat het van twee kanten kwam. :laughing:

Ooooo haha ik heb denk ik een onpopulaire mening maar LOVE Georgia :flushed:
Ik vind Laura juist een zeikwijf. Het was 1 kus, tijdens die opdrachten doen ze wel ergere dingen. Je zit nou eenmaal in zo’n programma.

2 likes
koppeling aflevering 46

Wel lief dat Georgia en Sam toch voor elkaar kiezen uiteindelijk <3

ik zit een oud seizoen terug te kijken en zo’n chick heeft seks met een guy die er net een dag is. En hoe die andere meisjes daar op reageren vind ik zo naar. Allemaal zeggen dat ze geen zelfrespect heeft etc. OkĂ© het is niet slim om zoiets op tv te doen maar alsnog. Ik haat het als meisjes erop worden aangekeken als ze een one nightstand hebben.

1 like
Aflevering 46

Ik vond het eerlijk gezegd super geforceerd overkomen. En dat Georgia wel de villa moest verlaten omdat ze zo vaak zegt hoe ‘loyal’ ze is. Heb het idee dat Sam haar leuker vindt dan zij hem maar we zullen zien hoe lang ze het volhouden samen haha.

Had je trouwens gelezen over Samira en Frankie? Er gaan roddels dat hij het bed heeft gedeeld met een andere meid. Bij hem heb ik ook het idee dat hij zich verplicht voelt om de relatie te behouden omdat Samira voor hem de villa heeft verlaten. En ze nu dus mega veel media-aandacht hebben. Ben benieuwd of ze samen oud worden :yum:

Ook ik heb een nieuwe guilty pleasure hoor
 love Island the game.
Trekt mn batterij totaal leeg, maar ik blijf maar spelen :joy:

1 like

Hahaha Ik wil dit ook! Geeft het spoilers? Ik ben een Videoland kijker en vermijd echt alle spoilers tot nu toe haha.

Omg dit klinkt zo leuk. Ik ga het downloaden :’)

2 likes

Langzaam spelen! Het spel gaat niet verder na level 10🙄 dag 11 coming soon

1 like

Ohhh ik hou echt van dit programma! Ben ook echt team Jack&Dani trouwens. Merk wel dat er elk seizoen wel 2 zijn die al heel snel een koppel vormen en uiteindelijk ook heel ver komen. Ik hoop dat dat geen opzet is. De winnaars van alle vorige seizoenen zijn niet meer bij elkaar. Alleen de deelnemers Camilla en Jamie van vorig seizoen zijn nog bij elkaar.

Van dit seizoen mogen die 2 nieuwste kerels, Laura en Meghan van mij wel naar huis. En ben ook geen groot fan van Ellie maar weet niet zo goed waarom. Georgia vind ik dan wel weer grappig en looove Samira met haar opmerkingen.

Jawel Nathan en Cara uit het tweede seizoen zijn sinds kort verloofd! :grin: Ze hebben ook een kindje samen maar zijn ook een tijdje uit elkaar geweest.

En er zijn nog meer koppels die nog steeds samen zijn (die niet gewonnen hebben). Olivia Buckland en Alex uit seizoen 2 zijn verloofd, Luis Morrison en Cally Beech (seizoen 1) zijn nog samen en hebben een kindje, en Dom Lever en Jess Shears uit seizoen 3 zijn getrouwd.

3 likes

Ohhh jaaa hoe kon ik Nathan en Cara vergeten? Die waren ook zo hilarisch samen. En Dom en Jess, had ik eigenlijk niet verwacht! Maar wel super leuk!

1 like

Heeft iemand hier dat interview van Zara Holland gelezen trouwens? Zij was miss Great Britain en haar troon werd toen afgepakt omdat ze seks had op tv en later verliet ze de show vanwege privé omstandigheden. Ze vertelde dat ze door haar deelname aan Love Island heel depressief is geraakt en ze nu in therapie is enzo.

Oo heftig!
Sophie van vorig jaar heeft ook zelfmoord gepleegd. En 3 weken ofzo daarna haar vriend ook (hij zat niet in love island)

Ja, dat heb ik meegekregen, zo heftig!

Zo’n programma (of de nasleep?) doet helaas toch veel meer met een mens dan je zou denken


1 like

Ik heb even iedereen gestalkt op insta, zonder spoilers na de nieuwste aflevering op VL te hebben gezien. Maar de conclusie is:

Bevat spoilers als je nog niet helemaal bij bent op Videoland

Samira is met Frankie en Adam is met Zara.
Tenminste zo lijkt het op instagram haha. Blij dat ze dan toch elkaar in het echt ook nog wel leuk blijken te vinden.

Echt jammer dat Samira eruit is gestapt btw. :(:frowning_face:

1 like